Güzelkent beldemizde 20 bin nüfusa hizmet verebilecek olan kanalizasyon çalışmaları başladı. 11 Temmuz 2012 Çarşamba günü kanalizasyon çalışmaları için ilk kazma vuruldu. Şuana kadar kanalizasyon yapımı için 10 tır malzeme geldiği, 150 tırın da birkaç gün içerisinde beldeye ulaşacağı öğrenildi.Konu ile ilgili bilgi veren Güzelkent Belediye Başkanı Bekir Erünsal, "Çalışmalar esnasında halkımıza vereceğimiz rahatsızlıktan dolayı belediyemiz olarak özür dileriz. Bu rahatsızlıklar geçici süreyle yaşanacaktır. Hizmet sonucunda belde halkımız rahata kavuşacaktır. Beldemize hayırlı olmasını diler, kazasız belasız sonuçlanmasını temenni ederim" diye konuştu.
















