Pazar günü yapılacak 7 Haziran Genel Seçimleri öncesi tüm partiler seçim çalışmalarını bu gün itibariyle tamamlıyor. Yaklaşık 2 aydır kapı kapı gezerek vatandaşlardan destek isteyen AK Parti adayları ve teşkilat üyeleri son toplu programı dün gerçekleştirdi.Eski otogar mevkisinde toplanan çok sayıda AK Partili vatandaş, ellerinde taşıdıkları bayraklarla ve “2-0 olacak bizim olacak” sloganlarıyla Sakarya Caddesi'ne giriş yaptı. Kortejin önünde AK Parti Sinop Milletvekili Adayları Nazım Maviş, Cengiz Tokmak ile İl Başkanı Ali Çöpcü, Ayancık Belediye Başkanı Ayhan Ergün, Boyabat Belediye Başkanı Şefik Çakıcı, Durağan Belediye Başkanı Ahmet Kılıçaslan, Saraydüzü Belediye Başkanı Hasan Peker, İlçe başkanları, meclis üyeleri ile çok sayıda teşkilat üyesi halkı selamladı. Sakarya Caddesi'nin ardından Sevgi Yürüyüşü, Atatürk ve Gazi Caddelerinde devam etti. Yürüyüş Atatürk Kapalı Spor Salonu önünde son buldu. Ardından Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun canlı uydu bağlantısıyla katıldığı toplantıda sandık başkanları, sandık müşahitleri, okul-bina-kat sorumlularına sandık eğitim programı gerçekleştirildi.
Sinop en çok hizmet alan iller arasındaYürüyüş ardından değerlendirmelerde bulunan ve tüm Sinoplulardan yarınki genel seçimlerde destek isteyen Ali Çöpcü, "13 yıl önce çıktığımız hizmet yolunda, girdiği her seçimden zaferle çıkan ve her seçimde yeni bir tarih yazan partimiz, 7 Haziran Genel Seçimlerinden de aziz milletimizin teveccühü ile zaferle; yine ve yeniden tarih yazarak sandıktan çıkacaktır. Halka hizmet, Hakka hizmettir felsefesinden taviz vermeyen partimizin 13 yıllık iktidarı döneminde ilimizin almış olduğu 6.3 Milyar TL’si hizmet ve yatırımlar ile en çok hizmet alan iller arasında üçüncü sırayı almış olmamız, bunun en somut örneklerindendir. Genel Başkanımız ve Başbakanımızın nihai kararı ile 7 Nisan tarihinde adaylarımızın açıklanmasının ardından başlayan seçim sürecimizde milletvekili adaylarımızla, ana kademe, kadın ve gençlik kollarımızla, mahalle ve sandık yönetimlerimizle, belediye başkanlarımız, il genel ve belediye Meclis üyelerimizle, partimizin kuruluşundan bu güne kadar çeşitli vasıflarla görev almış tüm teşkilat mensuplarımızla ve gönüldaşlarımızla inandığımız 2-0 hedefimiz doğrultusunda çalışmalarımıza hız kesmeden devam ettik. Hemen her ziyaretimizde, her temasımızda ve son olarak partimizin genel başkanı, Başbakanımız Sayın Prof. Dr. Ahmet Davutoğlu’nun ilimizi ziyaretinde partimize gönül vermiş halkımızın meydanlara sığmayan coşkusunda görünen, 7 Haziran seçim sonuçlarının mecliste 400, ilimizde 2’de 2 olduğu gerçeğidir" dedi.




























