Yapılan ziyarette ilçemizin afet gören yerlerinde incelemelerde bulundular. Altay zarar gören esnafları tek tek ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerinde bulundu. Altay konu ile ilgili yaptığı açıklamada, "Devletimiz mağdurlarımızı yalnız bırakmayacak, gereken herşey yapılacaktır. Bizde bu işin sonuna kadar takipçisi olacağız. Başta selden zarar gören vatandaşlarımız olmak üzere tüm Türkeli halkına geçmiş olsun diliyorum." diye konuştu.















