Türkeli Belediye Başkanı Halil Dilek Özcan ilçemizde yapılması planlanan Türkeli Meslek Yüksekokulu ile ilgili suskunluğunu bozdu. Başkan Özcan konu ile ilgili sert açıklamalarda bulundu.Türkeli Belediye Başkanı Halil Dilek Özcan gazetemize bomba açıklamalarda bulundu. Başkan Özcan yaptığı açıklamada şunları söyledi; "Ne oluyoruz beyler, 3 yıldır bu konuda sabote ediliyorduk. Yeni bir ruh yeni bir ekip... Hepimiz ümitlendik, bu iş oluyor bize düşen ne varsa emrinize amadeyiz dedik, bu işin neferiyiz, askeriyiz dedik. Şahsım ve belediye olarak emrinizdeyiz dedik. Bütün meclis üyelerimizle birlikte el ele vererek bu işin arkasında olduğumuzu beyan eden meclis kararımızıda aldık. Hemde ne zaman biliyormusunuz? 4 Mayıs 2012 tarihinde. Mayıs bitti yoksunuz, Haziran bitti yoksunuz, Temmuz bitiyor hala yoksunuz. Bir açıklama bekliyoruz. Birileri sizi frenliyor mu yoksa iş gözünüzü mü korkuttu soruyorum size.Türkeli’nin önüne set olma ekibine sizde mi karıştınız?Birşey demek istemiyordum aslında bu konuda değil her konuda 3 yıldır susuyorum. AMA ARTIK YETER!!!!!!!!Her röportajımda, her yazılı açıklamamda birlik, bereberlik ve Türkeli'nin menfaati için ne yapılması gerektiğini dilim döndüğünce anlatmaya çalıştım ve bunu başarmak içinde hep çaba gösterdim. Hakkımda yapılan yalan yanlış dedikoduları hiç duymadım. İnsafsızca yapılan eleştirileri hiç işitmedim hep sabır ettim. Bunların aksine birlikte Türkeli'ni nasıl şahlandırırız diye kucaklaşmak adına elimden geleni yaptım ve yapmaya da devam edeceğim. Buna en güzel belge www.turkelihaber.com adlı internet sayfasının 2009 yılından bu yana bizimle ilgili haberlere bakın....Halkın içine fitne salmaya devam ediyorlarTürkeli'nde sayısı bir elin parmaklarını geçmeyecek kadar olan aklı evveller bir araya geldiler benimle uğraşmaya çalışıyorlar. Bütün amaçları şahsımı karalayıp alaşağı etmek, bu uğurda ellerinden geleni gelmeyeni seferber ettiler. Yalan yanlış, hile hurda her türlü yolu mubah sayıp halkın içine fitne salmaya devam ediyorlar. Ama gelipte yüzüme karşı kimse birşey söyleyemiyor. Çünkü zavallılar, çünkü suçlular, çünkü korkaklar. Çünkü benim ne yapacağımı iyi biliyorlar.Ama günlük akşama kadar sokakta oldukları için birilerinin aklını çok çabuk çelebiliyorlar. Bu tabi kısa bir süre sonra gerçekler ortaya çıkana kadar sürüyor.Şimdi gelelim size beyler! Sizlerde mi bu zavallıların aklına mı uydunuz, yoksa yeni akıldaneleriniz mi var bir açıklama istiyorum sizden. 20 gündür Eczacı Yaşar Özcan'ı bekliyorum, diğer arkadaşlara soruyorum kimse düzgün bir açıklama yapmıyor. Sorun neyse çözelim beyler....Sinop Üniversitesi hazır rektörlük istedi. Belediye hazır, Türkeli halkı hazır. Daha neyi bekliyoruz anlamış değilim. Beyler, ben belediye başkanı olsamda olur, olmasamda. Ama benim ilçeme acil bir Yüksekokul gerekli. Hemde çok acil.Siyaseti bir işe karıştıranlara lanet olsun. ARTIK YETER!!!!!Bundan sonra hesabını herkes iyi yapsın."
Gündem
Yayınlanma: 25 Temmuz 2012 - 00:24

Başkan Özcan suskunluğunu bozdu
Gündem
25 Temmuz 2012 - 00:24
Türkeli Belediye Başkanı Halil Dilek Özcan ilçemizde yapılması planlanan...
Bu haber 4503 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir















