Türkeli Belediyesi, kendi bünyesindeki Belediye çalışanlarına iftar yemeği verdi.Belediye çalışanlarını bir araya getirerek kaynaşma ortamı sağlanması adına 3 Ağustos 2012 Cuma günü Türkeli Belediyesi Şelale Aile Çay Bahçesi'nde iftar yemeği düzenlendi.Düzenlenen iftar programının ardından gazetemize açıklamada bulunan Türkeli Belediye Başkanı Halil Dilek Özcan, "Her zaman yaptığımız hizmette payı olan belediye çalışanlarımıza geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi bu sene de iftarda bir araya gelerek dostluğumuzun pekişmesi adına böyle bir ortam sağladık. Her zaman düşüncem şudur ki, biz belediye olarak ne kadar aramızda olumlu ve uyumlu olursak, o kadar hizmet üretir ve yararlı oluruz.Tüm çalışanlarımıza bu zamana kadar yapmış oldukları hizmetlerden ötürü teşekkür ediyorum." diye konuştu.


















