Türkeli Belediyesi tarafından Belediye Meydanı'nda düzenlenen iftar yemeğine yaklaşık 800 kişi katıldı.Türkeli Belediyesi tarafından 16 Ağustos 2012 Perşembe günü Belediye Meydanı'nda iftar yemeği düzenlendi. Yaklaşık 800 kişinin katıldığı iftar yemeği ile ilgili bir açıklama yapan Türkeli Belediye Başkanı Halil Dilek Özcan, "Mahallelerde yaptığımız iftar programlarından sonra tüm vatandaşlarımızın katıldığı böyle bir organizasyon gerçekleştirme kararı aldık. İftar programından tüm vatandaşlarımız mutlu ayrıldılar. Herkesin katıldığı bu organizasyon birlik ve beraberliğimizi güçlendirmek adına da yapılmaktadır. Katılan tüm vatandaşlarımıza teşekkür ediyorum." dedi.İftar yemeğinin ardından Türkeli Belediyesi'nin hazırlamış olduğu, Türkeli ilçemizin tanıtıcı kitapları ile posterleri bulunan paketler vatandaşlara dağıtıldı.
















