İlçemiz Metin Bostancıoğlu Caddesi üzerinde bulunan çalışmaları devam eden yürüyüş yolu iki yıl önce hızlı bir şekilde yapımına başlanmasına rağmen 2010 yılında bitirilme sözü verildiği halde daha bitirilmedi ve amacı ise çok değişti.Vatandaşlar için yapılan yürüyüş yolunun hayvanların otladığı mekan olması vatandaşların tepkisine yol açtı. Ayrıca çam ağaçlarının yanlış dikimi nedeni ile ağaçlar kısa sürede kurudu ve süs olarak yapılan değirmenin de zarar verildiği görüldü.


















