Sinop’un Boyabat ilçesi Belediye Başkanı Mehmet Ermiş, 1 yıl 3 ay hapis cezası aldı.Boyabat Sulh ceza mahkemesi’nde bugün görülen davada AK-Partili Belediye Başkanı Mehmet Ermiş, 3194 sayılı imar kanunu’na aykırı uygulama ve görevini kötüye kullanmak iddiası ile yargılandığı dava da 1 yıl 3 ay hapis cezasına çarptırıldı.Ancak Ermiş’in cezası temyiz yolu da açık olmak üzere 5 yıl ertelendi.Ajans57.net
Genel
Yayınlanma: 06 Kasım 2013 - 00:00
Boyabat Belediye Başkanı’na şok ceza!
Genel
06 Kasım 2013 - 00:00
Sinop’un Boyabat ilçesi Belediye Başkanı Mehmet Ermiş...
Bu haber 4106 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir














