İstanbul’da yaşayan bir kişi, boyacı olarak geldiği ilçede bunalıma girerek intihar etti. 2 gün boyunca evde bekleyen cesedin kokması üzerine ise olay ortaya çıktı.Edinilen bilgiye göre, İstanbul’da ikamet eden Ahmet Arslan (45)¸ Kastamonu’nun Devrekani ilçesinde bir kişinin evini boyamak için 2 ay önce bu ilçeye yerleşti. Ardından bunalıma giren Ahmet Arslan, Devrekani’nin İsmailbey Mahallesinde ikamet ettiği evde patates ilacı içerek intihar etti. Yalnız yaşayan Ahmet Arslan’ın cesedi evde iki gün boyunca bekledi. Evden gelen kötü kokular üzerine komşuları durumu polise bildirdi. Eve gelen polis ekipleri eve girdiği esnada Ahmet Arslan’ın cansız bedeniyle karşılaştı. Cumhuriyet Savcısının incelemesinin ardından Ahmet Arslan’ın kesin ölüm sebebinin bilinebilmesi için otopsi yapılmak üzere Ankara Adli Tıp Kurumu’na gönderildi. Arslan, aynı zamanda memleketi olan Devrekani ilçesinde sevenlerinin gözyaşları arasında toprağa verildi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.Vedat İKİZOĞLU / İHA
Genel
Yayınlanma: 12 Ekim 2013 - 00:05
Boyacı olarak geldiği ilçede intihar etti
Genel
12 Ekim 2013 - 00:05
Boyacı olarak geldiği ilçede bunalıma girerek intihar etti. 2 gün boyunca evde...
Bu haber 4035 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir














