Türkeli Belediye Başkanı Halil Dilek Özcan, bu konuda ne kadar iddialı olduklarını yaptıkları çalışmalarla ortaya koyduklarını söyledi. Tüm çalışmaların amacının 'Temiz, güzel ve yaşanabilir Türkeli' olduğunu dile getiren Belediye Başkanı Özcan, “Türkeli’de herkes İlçesi ile gurur duyacak” dedi.İlçemiz Cumhuriyet Caddesi, Erdembey Caddesi, Garaj Sokak, Şehit Esat Özcan Sokak, Sahil Sokak, Şehit Recep Özçelik Sokak, Paşa Sokak, Öcal Sokak, Şehit Fehmi Tan Sokak’ta parke yol çalışmalarının ardından diğer cadde ve sokakların da parke yol ile döşeneceğini belirten Başkan Özcan, 2012 yılı itibari ile yaklaşık olarak 15 bin metrekarenin üzerinde parke yol yaptıklarını ifade etti. Belediye Başkanı Özcan açıklamasında şu ifadelere yer verdi;“Musabey Caddesi'nde 2010 yılında başlattığımız yol genişletme ve kaldırım çalışmalarının ardından 5 bin metrekarelik parke yol çalışmalarına başladık. Parke yol yapım çalışmalarımıza 5 temmuzda yaşadığımız sel felaketi ve Ramazan ayı nedeniyle yaklaşık 3 ay zorunlu ara verdik ve aralıksız çalışmalarımıza belirlediğimiz program dahilinde hızla devam ediyoruz. Bu program dahilinde yaptığımız çalışmalar Türkeli’nin geleceğine atılan tohumlar olacaktır” diye konuştu.


















