Emin Çınar, "Bugün emanet ettiğimiz kaleyi, yarın mutlaka alacağız” dedi.MHP eski Kastamonu Milletvekili Emin Çınar, MHP’nin kalesi olarak adlandırılan Kastamonu’da, kaleyi AK Parti’ye emanet ettiklerini ve yarında mutlaka bu kaleyi geri alacaklarını söyledi. Çınar ayrıca, ülkücü işareti yaparak, sosyal paylaşım sitesinde AK Parti’ye kullandıkları oyları paylaşanların namert olduğunu belirterek, seçim sürecinde konuştuklarından rahatsız olanların adli makamlara başvuruda bulunabileceklerini ve söylediği her sözün arkasında olduğunu kaydetti.Emin Çınar, partisinin İl Başkanlığında 1 Kasım Erken Genel Seçimleri değerlendirdi. MHP’nin her dönemde milletvekili çıkartacak oyu aldığını fakat 1 Kasım’da yapılan seçimde meclis dışında kaldığını ifade eden Çınar, “Türkiye genelinde bir seçim yaşadık ve bu genel seçimlerde halkımız bir irade ortaya koydu. Seçim sonuçlarına baktığımız zaman Milliyetçi Hareket Partisi açısından hem Türkiye genelinde hem de Kastamonu il genelinde ciddi bir oy kaybı yaşadık. MHP’nin tüm inanan yürekleri 1 Kasım seçimlerinde ellerinden gelen gayreti ortaya koydular. Her seçim döneminde Kastamonu’dan milletvekili çıkaracak oy sayısını yakalamamıza rağmen bu seçim döneminde nasip olmadı. Bu noktada üzgünüz. Rahmetli Başbuğumuz Alparslan Türkeş’in de dediği gibi ‘çetin yollar inanmış yüreklerle aşılır’ Biz de inandık ve mücadelemizi ortaya koyduk. Her seçim döneminde olduğu gibi elimizden gelen her türlü gayreti göstermeye çalıştık. Bazı seçim çevrelerinde bizim söylemlerimizden rahatsız olanlar oldu. Adalet ve Kalkınma Partisi’nden milletvekili olarak seçilen arkadaşlarımı tebrik eder, çalışmalarında başarılar dilerim. İnşallah Kastamonu’ya hayırlı hizmetler yapmak nasip olur. Çünkü çok sözler verdiler. Geçmiş dönemlerde de çok sözler vermişlerdi. Biz verilen ve söz verilmesine rağmen yerine getirilmeyen hizmetleri her platformda dile getirmeye çalıştık” dedi.“BİZ, HER ZAMAN DOĞRULARI SÖYLEMEYE DEVAM EDECEĞİZ”Millete her zaman doğruları söylediklerini açıklayan Emin Çınar, “Dün milletvekili sıfatıyla söylediğimiz doğruları, bugün de yarın da söyleyeceğiz. Benim sözlerimden rahatsız olanlar boşuna rahatsız olmasınlar. Genel Başkanımız Dr. Devlet Bahçeli’nin ortaya koyduğu hassasiyetler çerçevesinde bir Türk milletçisi olarak ülkenin gidişatı ile alakalı Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde gördüğüm yanlışları ve Türkiye’nin yarınlarında yaşayabileceği sıkıntıları her noktada dile getirmeye çalıştım. Bugün bu sıfattan uzaklaştığım için konuştuklarımdan rahatsız olanlar adli mercilerde rahatsızlıklarını dile getirebilirler. Bu konuda hukuk açıktır, kanun açıktır. Ben o kanunun önünde eğilmeye hazırım” diye konuştu.“ÜLKÜCÜ İŞARETİ YAPARAK, AK PARTİ’YE OY VERENLER NAMERTLERDİR”Kendisinin Türk milliyetçisi olduğunu vurgulayan Emin Çınar, “21 yıldan beri bu davanın içerisinde hiçbir zaman yılmadım ve yılmayacağım. Her durumda, her koşulda davamın da arkasında olmaya devam edeceğim. Asla üzüntülü değilim. Türk milliyetçisi olarak üzerime düşen görevi kat be kat yaptığıma inanıyorum. Üzülmesi gerekenler ülkücü işareti yaparak AK Parti’ye oy verdiğini fotoğrafla sosyal medya üzerinden paylaşan namertlerdir. Teşkilatım içerisinde görev aldığım ve milletvekili olarak parlamentoda bulunduğum süre zarfında Türk Milleti’nin başını öne eğecek bir davranışın içerisinde bulunmadım. Tek üzüntülü olduğum nokta partimizin seçim sonuçlarına göre bulunduğu konumdur. Biz vatandaşlarımızdan oy isterken rüşvet teklif etmedik. Biz yardım kolisi dağıtmadık. Biz kamu mallarını kullanmadık. Biz yüreğimizi ve inancımızı ortaya koyduk. Seçmenimizin huzuruna çıktık ve destek istedik. Partimize verilen her oy bizim namusumuzdur, şerefimizdir. Bize oy veren vatandaşlarımızın başını yere düşürmemek için mücadelemize de devam edeceğiz. Sağda solda Milliyetçi Hareket Partisi adına kimse hak etmediği lafı kullanmasın. Bu hareketin inanmış neferleri buradadır. İnanmayanlar ise inandıkları gün buradaki hazurun içerisinde yer alacaklardır” şeklinde konuştu.“İSİMLER GİDER, KOLTUKLAR DEĞİŞİR ANCAK BU DAVA DEVAM EDER”AK Parti’nin Kastamonu’da üç milletvekilini Ankara’ya gönderdiğini hatırlatan Emin Çınar, “Bu tabloya sevinenler inşallah verilen sözlerin takipçisi olmaya devam ederler. Biz yine verilen sözlerin takipçisi olmaya devam edeceğiz. Şimdi bakanlık istiyorlar. İnşallah Kastamonu’ya bakanlığı kazandırırlar. Bir an önce köylülerimize, emeklilerimize, çalışanlarımıza verdikleri sözleri yerine getirirler. Zaman hızlı ilerliyor. Bugün seçim olmaz yarın olur, halkımız da verilen ama yerine getirilmeyen sözlerin hesabını tekrardan sormasını da iyi bilir” ifadelerini kullandı.Milliyetçi Hareket üzerinden geçmişte bazın oyunların oynandığını, bu oyunların bugün de oynandığını ve yarında da oynanacağını ileri süren Emin Çınar, şöyle konuştu: “İsimler gider, koltuklar değişir ancak bu dava Türk Milleti var olduğu sürece devam edip gider. Bütün dava arkadaşlarımdan bize olan haklarını helal etmelerini istiyorum. Çok çalıştık, çaba verdik. Çalışmayanlar, kenarda duranlar, bu hareketi cezalandıranlar şimdi otursunlar sevinsinler. Biz dün olduğu gibi bugün de buradayız. Sosyal medya üzerinden Milliyetçi Hareketi yargılayanlar, karalayanlar devam etsinler”“ÇÖZÜM SÜRECİNİN SONUNDA AĞIR BEDELLER ÖDEDİK”AK Partili bir milletvekilinin şahsıyla alakalı ithamda bulunduğunu söylediğini aktaran Emin Çınar, şunları kaydetti: “Ben hiç kimsenin şahsıyla alakalı farklı bir ithamda bulunmadım. Taşköprü mitinginde söylediğimi, burada da söylüyorum. Kastamonu halkı inanıyorum ki dedim, AK Parti’ye oy verirken, yolları yapılsın, hastanesi tamamlansın, hizmet alalım diyerekten oyları verdi diye söyledim. Yoksa ki, adı yolsuzluğu karışmış olan bakanları, mecliste aklasın diyerekten komisyon başkanlığı yapma görevi vermedi dedim. Bugünde aynı şeyi söylüyorum. Dün söylediğim eğer bir suç teşkil ediyorsa, o zaman buyursunlar gereğini yapsınlar. Dün o mecliste bizim söylediklerimizle birlikte, mecliste görev yapan 54 AK Parti’nin milletvekili de vardı. Seçim beyannamemizde de ortaya koyduğumuz, 4 şartımızı belirttik. Bu dört şartımızda, yarınlarda bu milletin varlığı için olan şartlardır. Şildi tek başına bir hükümet, tek başına bir icraat, yeni bir dönem, inşallah hayırlı uğurlu olur. Göreceğiz, takip edeceğiz, inşallah ülkemiz için hayırlısı olur, MHP olarak bizler yanılırız. Biz, bu temenni içerisindeyiz. Ama geçmiş dönemde Sayın Genel Başkanımızın ortaya koyduğu çözüm süreci denilen hadise, maalesef bu seçim dönemi içerisinde yaşandı. Ağır bedellerini ödedik. İnşallah bu bedeller bir daha olmaz, bir daha ödenmez. Artık hiçbir vatan evladının burnu dahi kanamaz”“EMANET ETTİĞİMİZ KALEYİ, YARIN MUTLAKA ALACAĞIZ”Kastamonu’nun MHP’nin kalesi olduğunu ve bugün emanet ettikleri bu kaleyi yarın mutlaka geri alacaklarına dikkat çeken Emin Çınar, şunları söyledi: “Yaşadığımız bu seçim döneminde bizde bazı eksikliklerimizi ortaya koyacağız. Bunun üzerine tekrardan kaldığımız yerden devam edeceğiz. Allah bana, nasip ettiği sürece, nefes aldığımız müddetçe, sağlık ve sıhhat verdiği sürece, bir nefer olarak her zaman davamın arkasındayım. Bir nefer olarak teşkilatlarımın emrindeyim. Birilerinin farklı düşüncelerinin aksine ben ülkücü doğdum, partim yüzde 1 oyda alsa bu partinin bir neferiyim. Herkes bunu böyle bilsin. Gidecek bir davam yok, gidecek bir yerim yok, inancımın arkasında başka bir dava yok. Nefer olarak maddi ve manevi gücümün yettiği nispette teşkilatımın ve davamın emrindeyim. Şu ezanlarda inşallah söylediklerimizin tescili olsun. Hiç kimseye kırgınlığım yok, hiç kimseye dargınlığım yok. Bize oy veren 44 bin yüreği kutluyorum Kastamonu’da. Baskıya, tehdide, şantaja, parayla yardıma aldırış etmeyen, ben davamın emrindeyim diyen bu yüreklere hep birlikte salip çıkacağız. Ama kendi açımızdan bir muhasebe yapacağız, o vicdani muhasebede şu anda rahatsızlık duyanlar varsı, kendileri duysunlar. Ama ben, inanıyorum ki, ben ve partimize destek verenler, elinden geleni yapmıştır. Eksiğimiz var mı var, yapamadığımız olmuş mudur, mutlaka olmuştur. Ama bu kale, MHP’nin kalesidir. Bugün emanet verildi, yarında inşallah alınacaktır. Bu böyle bilinsin”“PARTİME GÖNÜL VERMİŞLERİN EMANETÇİSİYİM”Kendisinin, partiye gönül vermişlerin emanetçisi olduğunu açıklayan Çınar, “Boynumuza sarılıp ağlayan genç Asenalarımızın, ülkü ocaklarımızın ve bu yürekler var olduğu müddetçe inşallah bu hareketin nefesi kesilmeyecektir. İnşallah ülkemiz için bu seçimler hayırlısı olur. Kastamonu’dan meclise gönderdiğimiz bu milletvekilleri, inşallah şehrimiz için hayırlı vazifeler yapar. Biz, yaptıkları hizmetleri her zaman taktir ederiz. Ama yapılmayan, verilmeyen sözler varsa ve yerine de getirilmiyorsa onu da tenkit ederiz. Yanlış varsa, yanlış deriz. Doğru varsa, doğrunun da yanında oluruz. İnşallah yarınlar, MHP’nin daha güzel hareketi olacaktır. Ben ülkücüyüm, hiçbir zaman arkadaşlarımızın da yüzünün asık olmamasını istiyoruz. Bizim yüzümüz güler, bugün belki biraz hüzünlüyüz ama bir seçimden çıktık ve beklentimizi alamadık. Sebebi budur. Başka bir sebebi yoktur. Ama bu yürekleri beraberce ortaya koyduğumuz zaman, yapamayacağımız hiçbir şey yoktur” dedi.“BU SEÇİMDE, ARAMIZA FAZLASIYLA NİFAK SOKTULAR”Yaşadıkları seçim döneminde bir eksikliği dile getiren Çınar, şöyle devam etti: “Önce lidere inanırsınız, sonra teşkilata inanırsınız ondan sonra çalışma yaparsınız. Oyunuzu yükseltmeye çalışırsınız. O zaman başarıyı yükseltme imkanı sağlarsınız. Fakat dün yapmak istediklerini, bu seçimde daha fazlasıyla aramıza soktular. Nifak dediğimi yaptılar. Sosyal medyadan görüldüğü itibariyle işaretler yapıyorlar. Ben, bu insanların geçmişinin de bugünün de ülkücü olduğuna inanmıyorum. Ülkücünün yeri MHP’dir. Bizim için esas dava, lider, teşkilat, doktrindir. Hep biz noktada gittik. Bugün bu kadar oy aldık, yarın nasip olur daha fazla oy alırız”MHP Kastamonu Milletvekili Adayı Cihan Çetin ise, seçim döneminde ellerinden geleni yaptıklarını belirterek, “Bizlerde Tosya’da elimizden geleni yaptık. Ama bu işler nasip kısmet işi, olmadı. Bizlere yardım ve desteklerini esirgemeyen herkese sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum” dedi.İHA
Genel
Yayınlanma: 03 Kasım 2015 - 10:52
Çınar; "Ülkücü işareti yaparak Ak Parti'ye oy verenler namertlerdir"
Genel
03 Kasım 2015 - 10:52
Emin Çınar, "Bugün emanet ettiğimiz kaleyi, yarın mutlaka alacağız” dedi.
Bu haber 3520 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir
















