Demokratik Sol Parti (DSP) Çorum 2. Sıra Milletvekili adayı Türkelili Recep Keser, hemşehrilerinden 1 Kasım Genel Seçimleri için destek istedi.DSP Çorum Milletvekili adayı Recep Keser, Cumhuriyet Meydanı'nda miting düzenledi. Keser, mitingde yaptığı konuşmada, "Ne kadar Çorum'dan seçilsem de, benim için en önemlisi yine Türkeli olacak." dedi. Keser, Türkeli'deki hastaneye doktor atamasını DSP barajı aşmasıyla birlikte Milletvekili seçildiği takdirde yaptıracağını belirterek, "Hastane için biz Kastamonu'ya gideceğimize, Kastamonu bize gelsin" dedi.Çok sayıda vatandaşın katıldığı mitingde Keser, halkla birlikte esnafları selamladı. Ayrıca ilçede tek mitingin sadece DSP tarafından yapıldığı öğrenildi.


















