Okul Müdürü Hasan Özdemir, bisikletle okula gelmek isteyen, ancak çalınma korkusu nedeniyle gelemeyen öğrenciler için bisiklet parkı uygulaması başlattıklarını söyledi.Özdemir, "Yaklaşık 25-30 öğrencimiz bisikletle okula gelmek istiyordu ancak bisikletlerini bırakabilecekleri bir alan yoktu ve öğrencilerin bisikletleri için çalınma korkusu vardı. Yaptığımız uygulamayla öğrencilerimize hem güvenilir ortam sağladık, hem de sağlıklı yaşama destek sağlamış olduk. Bu uygulama, öğrencilerimizin de dikkatini çekti. Bisiklet kullanan öğrenciler, uygulamadan dolayı çok mutlu oldular. Bu da bizi fazlasıyla mutlu etti." ifadelerini kullandı.


















