İlçemizde Cumhuriyet İlköğretim Okulu'nda İlköğretim Haftası nedeniyle etkinlik düzenlendi.Cumhuriyet İlköğretim Okulu bahçesinde düzenlenen etkinliğe, Türkeli Belediye Başkanı Halil Dilek Özcan, Ak Parti Türkeli İlçe Başkanı Murat Karahan, Türkeli İlçe Emniyet Müdür Vekili Fatih Nazif Özbay, Türkeli İlçe Milli Eğitim Müdürü Olgun Şensoy, okul müdürleri, öğretmenler ve veliler katıldı.Etkinlikte 1. sınıf öğrencileri, birbirinden güzel şarkılar seslendirdi. Öğrenciler tarafından İlköğretim Haftası ile ilgili şiirlerin okunmasının ardından, Yıldız Teknik Üniversitesi İnşaat Mühendisliği'ni kazanan ve Cumhuriyet İlköğretim Okulu mezunu olan Sefa Yılmaz ile Eskişehir Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği'ni kazanan ve Cumhuriyet İlköğretim Okulu mezunu Birsen Özcan birer konuşma yaptılar. Sefa Yılmaz ve Birsen Özcan, her zaman düzenli ve planlı çalışmanın başarılar getireceğini belirterek, tüm öğrencilerimizin başarı dolu bir eğitim öğretim yılı geçirmelerini temenni ettiler. Konuşmaların ardından 8. Sınıf öğrencileri 1. Sınıf öğrencilerine “Okulumuza Hoş Geldiniz” çiçeği sundu.Cumhuriyet İlköğretim Okulu Müdürü Hasan Özdemir yaptığı konuşmada, okul olarak geçtiğimiz yılki başarılara değindi. Özdemir yaptığı konuşmada şunları söyledi; "Cumhuriyet İlköğretim Okulu cumhuriyet tarihinin belki de en güzel, en iyi başarısını 2011-2012 Eğitim-Öğretim yılında göstermiştir. Bu yıl işimiz bunun için daha da zorlaşıyor. Çünkü bu sayının altına düşmek istemiyoruz.Geçen yıl okulumuzdan mezun olan öğrencilerimizden 5 tanesi Fen Lisesi'ne, 7 tanesi Anadolu Öğretmen Lisesi'ne, 14 tanesi Anadolu Lisesi'ne, 6 tanesi Anadolu İmam Hatip Listesi'ne, 6 tanesi de Meslek Lisesi ve diğer kurumlara yerleşerek güzel bir başarı elde etmişlerdir. Bu başarıda öncelikle İlçe Kaymakamımıza, Belediye Başkanımıza, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüze ve her zaman yanımızda olan maddi manevi okulumuzdan desteklerini esirgemeyen Okul Aile Birliği Başkanımız sayın Özgür Özcan'a da bu vesileyle teşekkürlerimizi iletmek istiyorum. Bu başarı tabandan gelen bir başarıdır. Bunun için 1. Kademe öğretmenlerime ardından emeği geçen tüm branş öğretmenlerimize ayrı ayrı teşekkür ede bir borç bilirim.Küçük bir not olarak da okulumuz kademeli olarak ilkokul olmuştur. Bundan 3 yıl sonra Cumhuriyet okulu sadece 1'den 4'e kadar eğitim verir hale gelecek. Bu durumda bize bir park ihtiyacı doğuyor. Okulumuzun ön tarafına küçükler için bu güne kadar bizlerden hiçbir şekilde desteğini esirgemeyen, gerek 8. Sınıflar sınav başarımızda destekleriyle katkı sağlayan, gerekse tüm taleplerimizde bizi geri çevirmeden özveriyle yardımda bulunan sayın Belediye Başkanımızdan Çocuk Parkı istiyoruz.Sözlerime Atatürk'ün bize ışık tutan; "Eğitimde feda edilecek tek bir fert yoktur." sözleriyle son veriyor, 2012-2013 Eğitim-Öğretim yılının okulumuza, ülkemize, insanlığa hayırlı olmasını diliyorum." diye konuştu.















