Darıca Türkeli Spor’da başkan değişti. Darıca Türkelispor’un mevcut başkanı Yaşar Demircan, geçtiğimiz hafta görevi Darıca Sinoplular Dernek Başkanı Kenan Özçelik’e devretti.ÖZÇELİK YENİ BAŞKAN2009 yılında kurulan ve emin adımlarla yoluna devam eden Türkelispor yeni başkanıyla hedef yükseltti. Başkanlığı devralan Kenan Özçelik iddialı konuştu. Hedefimiz Süper Amatörde başarılı olmak diyen Özçelik şöyle konuştu:”Darıca Türkelispor çok başarılı bir kulüp. Süper Amatör kümede hedefimiz şampiyon olmak. Şampiyon olacak güçte bir takımız. Bunu başaracağımıza inanıyorum. Başkanlık görevimi en iyi şekilde yürüteceğim. Bölgemizdeki hemşerilerimizin desteğini bekliyoruz” dedi.BU PERŞEMBE SEZON AÇILIŞI YAPILDI19 Temmuz 2012 Perşembe günü sezon açılışı yapan Türkelispor yeni başkanıyla sezona en iyi şekilde hazırlanıyor. Özçelik şöyle konuştu: ” 19 Temmuz 2012 Perşembe günü Saat:20.00’da Darıca Nenehatun Stadında açılışımızı en güzel şekilde yaptık. Biz 3. Ligi kaldıracak potansiyele sahip bir takımız. Darıca, Çayırova ve Gebze’de ki hemşerilerimizden destek bekliyoruz.” dedi.




















