Türkeli İmam-Hatip Lisesi Mezunları ve Mensupları Derneği Başkanı Atilla Şentürk, Türkeli imam hatip okuluna kayıtların 17 Ağustos'ta son bulacağını ve imam hatip öğrencileri için ilçe merkezine ücretsiz servis imkanı sağlayacaklarını belirtti.Başkan Şentürk konu ile ilgili şunları söyledi; ''4 4 4'' yasasına göre tüm resmi ilköğretim kurumları ilkokul, ortaokul ve imam hatip ortaokulu olarak düzenlendi. Kanuna göre imam hatip ortaokulları bağımsız açılabileceği gibi imkan şartların gerekli kıldığı durumlarda imam hatip liseleri bünyesinde de açılabilecek.Bu nedenden dolayı ortaokul öğrencilerinin yaşları küçük olmasından ve okulun ilçe merkezinden uzak olması nedeniyle okuldan ilçe merkezine ortaokul öğrencilerine ücretsiz servis sağlanılacak. Servis ücretleri tamamiyle derneğimiz tarafından karşılanacak." diye konuştu.Kayıtlar 17 Ağustos'ta sonBaşkan Şentürk, İmam hatip ortaokullarına 2012-2013 öğretim yılı öğrenci kayıtları, 17 Ağustos 2012 tarihine kadar yapılabileceğini söyledi. Şentürk, "Kayıtlar sonunda ortaya çıkan öğrenci sayılarına göre okul açma ve dönüştürme planlaması yeniden değerlendirilecek.Çocuğunun kaydını imam hatip ortaokuluna yaptırmak isteyen veliler, ikametgahlarına en yakın imam hatip ortaokuluna dilekçeyle başvuracak. Bu okullara kayıt ve nakillerde adres kontrolü yapılmadığından kayıt ve nakiller e-okul üzerinden velisinin başvurusu üzerine okul yöneticileri tarafından süresi içinde yapılacak." dedi.


















