İlçemizdeki kutlama programı saat 15.00’de Cumhuriyet Meydanı’ndaki Atatürk Anıtı’na çelenk konulması, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı. Programa, İlçe Kaymakamlığı Yazı İşleri Müdürü Erdal Çalışkan, Jandarma Komutanı Ergün Sarı, Belediye Başkan Vekili Basri Özdemir, kurum amirleri, siyasi parti temsilcileri ve sivil toplum örgütleri ile gaziler katıldı.Programda günün anlam ve önemini belirten konuşma Jandarma Kıdemli Başçavuş Hakan Boran tarafından yapıldı. Boran konuşmasında; “Yüce Türk Milleti’nin şanlı tarihi, bizlere gurur veren ve her zaman övüneceğimiz eşsiz zaferlerle doludur. Türk Milleti verdiği bağımsızlık mücadelesinden hep başarı ile çıkmış ve hiçbir kuvvete boyun eğmemiştir. Bugün 21’nci yüzyılın güçlü ve itibarlı Türkiye’sinin temelinde işte bu şanlı mücadele sonrasında kazanılan zaferler yatmaktadır. Bu zaferler; asalet ve itibar meziyetini hayatlarının üstünde tutmak suretiyle, yüce ideallerine kavuşan şehit ve gazilerimizin “Vatan sana canım feda!” anlayışının sonucudur. Bu kahramanlar, aşılmaz zannedilen mesafeleri avuçlarının içinde sıkıp kısaltan, dağları yumuşatan, şimşeklere mahmuz vurup, beyaz bulutlar üzerinde kayan yiğitlerdir.” dedi.Konuşmanın ardından öğrenciler günün anlam ve önemini belirten şiirlerini okudu ve program sona erdi.



















