Güzelkent Belediye Başkanı Bekir Erünsal, Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün genelgeyi imzaladığını ve Güzelkent'in beldeliğinin düşerek artık Türkeli ilçesine bağlı bir köy olduğunu açıkladı.Türkeli Belediye Başkanı Halil Dilek Özcan'ı makamında ziyaret eden Ayancık Belediye Başkanı Ayhan Ergün, Çatalzeytin Belediye Başkanı Musa İhsan Uğuz ve Güzelkent Belediye Başkanı Bekir Erünsal'ın gündeminde Güzelkent'in köy statüsüne düşüşü vardı. Konu ile ilgili görüşlerini bildiren başkanlar, Güzelkent'in köy olmasından dolayı üzüntü duyduklarını belirttiler. Güzelkent Belediye Başkanı Bekir Erünsal ise genelgenin 7 Aralık itibari ile imzalandığını ve 2 bin nüfusun altındaki belde belediyelerinin kapatılarak köy statüsüne düştüğünü belirterek, "bu nedenden dolayı da artık Güzelkent köy oldu" dedi.Başkanlar, Güzelkent’in köy statüsünden kurtulup, Türkeli ilçesine bağlı bir mahalle olması halinde beldenin gelişmesi için daha hayırlı olacağı konusunda fikir birliğine vardılar. Bu toplantı hakkında açıklamada bulunan Türkeli Belediye Başkanı Halil Dilek Özcan, "Bizler çevre belediye başkanları olarak zaman zaman bu tür toplantılar yaparak gerek güncel, gerekse belediye hizmetleri hakkında fikir alışverişinde bulunuyoruz" dedi. Güzel ve keyifli geçen toplantının ardından Başkanlar birlikte yemek yedikten sonra bu tür toplantıların devam etmesi dileklerinde bulunarak ilçemizden ayrıldılar.














