Güzelkent Belediye Başkanı Bekir Erünsal, “Gelecek 100 yıla hitap edecek olan bu projenin beldemize ve milletimize hayırlı olmasını temenni ediyorum” dedi.Güzelkent Belediye Başkanı Bekir Erünsal, Güzelkent’in yıllardır kanayan yarası olan kanalizasyon probleminin yakın zamanda başlanacak olan çalışmalar ile kökten bitirileceğini söyledi.Güzelkent Belediye Başkanı Bekir Erünsal yaptığı açıklamada şunları söyledi; “Güzelkent Beldesinin planlı kentleşme, çevre sağlığı, ekolojik ve doğal dengenin bozulmasını engellemek ve gelecek nesillere devamını sağlayabilmek için altyapı sorunlarının çözümlenmesi, bölge halkının sağlıksız, her türlü bulaşıcı hastalığa yol açan foseptiklerden kurtarmak, modernliğe doğru bir adam daha ilerletmek amacıyla beldenin Merkez ve Keş Mahallelerini kapsayacak şekilde İller Bankası tarafından Kanalizasyon Şebeke Projesi yaptırılmış olup, kanalizasyon yapım işinin 2011 yılı keşiflerinin oluşturulabilmesi için ihale öncesi numune alma çalışmaları tamamlanmıştır.Bir ay içinde internet aracılığı ile ihale şartları açıklanacak olup ihaleden sonra 15 gün içinde de proje inşaatına başlanacaktır. Gelecek 100 yıla hitap edecek olan bu projenin beldemize ve milletimize hayırlı olmasını temenni ediyorum” diye konuştu.















