İçinde tabiat parkı olan ve binlerce insanın ziyaret ettiği Sarıkum Köyü, Kovid-19 vakalarının tespit edilmesi nedeniyle İl Hıfzıssıhha Kurulu kararıyla karantinaya alındı.Sinop valisi Erol Karaömeroğlu’nun başkanlığında toplanan İl Hıfzıssıhha Kurulu, Akbaş Köyü merkez mahallesinin de karantina uygulamasından çıkartılmasına karar verildi.
Asayiş
Yayınlanma: 23 Ekim 2020 - 11:35
Güncelleme: 23 Ekim 2020 - 11:37

İçinde tabiat parkı olan köy karantinaya alındı
Asayiş
23 Ekim 2020 - 11:35
Güncelleme: 23 Ekim 2020 - 11:37
Sinop’ta bir köy koronavirüs salgını nedeniyle karantinaya alındı.
Bu haber 4902 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir


















