İlçemiz Halk Eğitim Merkezi Salonu'nda düzenlenen başarı belgesi töreninde 25 öğretmen ve 2 idareci belge aldı.İlçemizde 19 Aralık 2012 Çarşamba günü saat: 16.00'da düzenlenen törende 25 öğretmen ve 2 okul idarecisine 'Başarı Belgesi' takdim edildi.Türkeli Kaymakamı Salih Kalkan konu ile ilgili yaptığı açıklamada, "Şahsım ve Milli Eğitim Müdürüm ile birlikte ilçemizde yeni göreve başlamamız vesilesiyle geçen sene de bizden önce gelen başarılardan dolayı idarecilerimiz ve öğretmenlerimize başarı belgeleri takdim ettik. Başarılarda emeği geçen bütün idareci ve öğretmenlerimize teşekkür ediyorum. Şunu özellikle belirtmek isterim ki, tüm okullarımızdaki idarecilerimiz ve öğretmenlerimiz bizler için çok değerlidir. Bizim için en büyük başarı, yıl sonunda öğrencilerimizin gözlerinde gördüğümüz ışıltıdır." diye konuştu.
Gündem
Yayınlanma: 20 Aralık 2012 - 12:11

İdareci ve öğretmenlere belge verildi
Gündem
20 Aralık 2012 - 12:11
İlçemiz Halk Eğitim Merkezi Salonu’nda düzenlenen başarı belgesi töreninde...
Bu haber 3360 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir















