Manisa'nın Soma ilçesinde yaşanan maden faciasında ürkiye genelinde ilan edilen yasın ardından 19 Mayıs kutlaması sade bir çelenk koyma töreni ile gerçekleştirildi.İlçemizde 19 Mayıs Gençlik Ve Spor Bayramı, Soma'da 301 maden işçisinin hayatını kaybetmesi dolayısıyla sadece Atatürk Anıtı'na çelenk konularak kutlandı.Mustafa Kemal Atatürk'ün Samsun'a ayak basmasının 95. yıldönümünde,Soma'da 301 işçinin hayatını kaybetmesi nedeniyle 19 Mayıs Gençlik Ve Spor Bayramı'nın Satadta yapılacak olan resmi törenler ve kutlamalar iptal oldu. Bayram nedeniyle Cumhuriyet Meydanı’ndaki Atatürk Anıtı'na çelenk sunumu yapıldı.Törene İlçe Kaymakamı Salih Kalkan, İlçe Garnizon Komutanı Ergün Sarı, Belediye Başkanı Halil Dilek Özcan, daire amirleri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.Tören, Türkiye Cumhuriyeti ve Soma şehitleri için 1 dakikalık saygı duruşu ve ardından İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı. Daha sonra İlçe Gençlik Hizmetleri ve Sporİlçe Müdürlüğü’nün çelenki kuruldu. Ardından günün anlam ve önemi taşıyan konuşmasını Mesleki Teknik Eğitim Merkezi Edebiyat Öğretmeni Tuğba Üyümez yaptı. 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı’nda düzenlenen etkinliklerde dereceye girenlere ödülleri takdim edildi.

















