29 Ekim Cumhuriyet Bayramı etkinlikleri, ilçede düzenlenen çelenk sunma töreniyle başladı.Cumhuriyet Meydanı'nda gerçekleştirilen törende, Kaymakam Gökhan Karaçay, İlçe Garnizon Komutan Vekili Mustafa Öztürk ve Belediye Başkanı Halil Dilek Özcan, Atatürk Büstü'ne çelenk bıraktı.Törene, Kaymakam Gökhan Karaçay, İlçe Garnizon Komutan Vekili Mustafa Öztürk ve Belediye Başkanı Halil Dilek Özcan, kamu kurum müdürleri, siyasi parti temsilcileri ve vatandaşlar katıldı.
















