İlçemizdeki eğitim düzeyini yükseltmek amacıyla Türkeli İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nün çalışmaları devam ediyor.Eğitimde başarıyı artırmak için her ay Ortaöğretim Okulları'nda SBS deneme sınavları, Liselerde ise YGS deneme sınavları yapılıyor. Ayrıca YGS kurslarının da ilçemizde ilk defa açıldığı öğrenildi.Türkeli İlçe Milli Eğitim Müdürü Olgun Şensoy ve İlçe Milli Eğitim Şube Müdürleri tarafından ilçemiz ve köylerindeki okullar tek tek ziyaret edilerek okulların sorunları ve sıkıntıları yerinde tespit edilip, gerekli önlemler ve çalışmalar yapılıyor. Ayrıca öğrenciler, sınıflarında ziyaret edilerek varsa istekleri sorularak öğrencilere güven ortamı sağlanıyor. Türkeli İlçe Milli Eğitim Müdürü Olgun Şensoy konu ile ilgili çalışmaların devam edeceğini hatırlatarak, öğrencilerimizin geleceği için her türlü fedakarlıkları yapacaklarını ifade etti.

















