İlçemizde 1 Kasım Genel Seçimi'nde görev alacak sandık başkanlarına seminer verildi.İlçe Seçim Kurulu yetkilileri tarafından Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü Salonu'nda seçimde görev yapacak sandık başkanları, seçmenin nasıl oy kullanacağı, vatandaşın ve görevlilerin yapması gerekenler, oy pusulalarının sayımı ve seçim kurullarına teslimi hakkında bilgilendirildi. Yüksek Seçim Kurulunca hazırlanan sinevizyon gösteriminin ardından katılımcılara, oyların tasnifi ve sayılmasına kadarki süreçte yapılması gereken işlemler anlatıldı. Seminer, katılımcıların sorularının cevaplanmasının ardından sona erdi.
















