Kaymakamlığın dahilinde Milli Eğitim Müdürlüğü’nün getirmiş olduğu İstanbul Görsel Sanat etkinlikleri düzenlenen tiyatro öğrencilerle buluştu. Halk Eğitim Salonunda sergilenen tiyatro saat 10.00’da başlayıp öğlen arası son buldu.Tiyatroya öğrenciler tarafından yoğun ilgi gösterildiği ve öğrencilerin İlçe Milli Eğitim Müdürü Olgun Şensoy’a bu tür etkinliklerinin daha çok olmasını gerektiğini söylediler.




















