İlçemizde İlköğretim Haftası nedeniyle Türkeli Gazi Mustafa Kemal YİBO Okulu’nda kutlama programı düzenlendi22 Eylül 2011 Perşembe günü saat: 14.00’de okul bahçesinde düzenlenen etkinliğe, İlçe Kaymakam Vekili Suat Yıldız, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Demir, kurum amirleri ve öğrenciler katıldı.Etkinlikte, Sandalye Kapmaca, Halat Çekme, Mumya Yapma, Un Üfleme, Elma Yeme, Kıyafet Giyme ve Balon Patlatma yarışmaları düzenlendi. Yarışmalarda öğrenciler doyasıya eğlendi. Yarışmada dereceye giren öğrencilere ödüllerini İlçe Kaymakam Vekili Suat Yıldız takdim etti. Etkinliğin sonunda 8. Sınıf öğrencileri 1. Sınıf öğrencilerine “Okulumuza Hoş Geldiniz” çiçeği sunarak program son buldu.
Video için tıklayınız...



















