Selamun Aleyküm sevgili ve de çok kıymetli okuyucular. Evet İslam ve demokrasi dedik. Hangisi, biri her türlü insan hak ve hukukunu gözeterek her türlü beşeri sistem ve ideolojileri reddedip, tamamen yaratılanın Dünya ve ahiret hayatını tanzim için her türlü, beşeri huzur, güven, refah ve mutlu yaşama endeksli ilahi sistem ki biz buna islam şeriatı diyoruz. Bu sistemde bırakın eşrefi mahlukat olan insanı, canlı-cansız yaratılmışların her türlü hak, hukuk ve adaletle yönetilme şeklidir. Bu sistemde zulüm, haksızlık, adaletsizlik yoktur, olamaz. Bu sistemde komşusu açken tok yatılmaz. Bu sistemde bırakın insanı, 'Hayvanlar benim Dünya'daki dilsiz kullarımdır, onlara zulüm etmeyin.' mantığı yatar. Bu sistemde kadın, erkek, yaşlı, genç, çocuk, düşkün, muhtaç, muhacir olanların herbiri ayrı ayrı haklara sahiptirler. İnanan, inanmayan kendisi gibi düşünen, düşünmeyen. Fikirsel anlamda herkes yaşama hakkına sahiptir.Üstünlük yaratana karşı yükümlülük ve sorumlulukla üstlenen takvayla ihlasladır. Ben müslümanım diyen hiç kimse tağuti ve beşeri hiç bir sistem ve ideolojiye bağlı olamaz ve savunamaz. Ben islama ve şeriata bağlıyım diyen hiç bir yönetici ve idareci arştan arza inen ilahi hükümlerin dışında hüküm edemez, hüküm sürdüremez.Ayeti celilede de buyurduğu gibi; "Arştan arza inen ilahi hükümlerle hükmetmeyenler kafirlerin, zalimlerin, fasıkların ta kendileridir. (Ali İmran) Bu emir gereği şunu anlamalı ve bilmeliyiz ki, hüküm koyucu ve idare edici yalnız Allah'tır.Demokrasi, Allah'ın mülkünde, Allah'ın kulları üzerinde, Allah'a söz hakkı vermeyen, Allah'a isyan dolu batıl bir sistemin adıdır. İnsanları yönetme adına her türlü insani olmayan adaletsizliği, zulmü insana reva gören mantıktır. Demokrasi öyle olmazsaydı, bugün Filistin bu halde olamazdı. Öyle olmasaydı, Suriye demokratlarca pay edilmeye çalışılmazdı. Öyle olmasaydı, Amerika, İngiltere, Rusya silahlarını o mazlum halkın üstünde denemezdi. Öyle olmasaydı, yüzbinlerce muhacir göçmeni Hristiyanlığı kabul edenleri barındırıp, etmeyenleri aç bırakmazdı. Demoraksi, emperyalist ve siyonistlerin zulüm ve adaletsizliklerini gizlemenin adıdır. Demokrasiye, tağuti düzenlere inanmak, bel bağlamak, şeytani hileleri otomatik kabullenmek demektir. Ne hikmetse demokrasiliklerini kendilerine, demokrasi ve insan hakları adı altında zulüm ve adaletsizliklerini de kendileriyle aynı inancı taşımayanlara uyguluyorlar. Demokrasi, ne yönetene, ne de yönetilene hiç bir menfaat sağlamaz bilakis, egemeni zalim, halkı mazlum kılar. Yoksulu sömürmek suretiyle avama zulüm etmekle ayakta kalır Demokrasi. Oysa ki, Allah'ın din olarak gönderdiği İslam ve onun yönetim şekli sistemi olan şeriat tamamiyle evrensel anlamda bütün yaratılmışları, canlı-cansız herşeyin hakkını müdafaa ve muhafaza eden sistemdir. Sözlerime bir Hadis ile son veriyorum. "Allah'ın dinini dert edinenin özel dertlerini Allah satın alır. Allah'ın dinini dert edinmeyeni, Allah kendi dertleriyle baş başa bırakır." (Hadis-i Şerif)Allah yar ve yardımcımız olsun.
Genel
Yayınlanma: 27 Ekim 2015 - 14:23
İslam ve Demokrasi
Genel
27 Ekim 2015 - 14:23
Selamun Aleyküm sevgili ve de çok kıymetli okuyucular. Evet İslam ve...
Bu haber 4133 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir











