Türkeli'de Kur'an-ı Kerim okumaya başlayan 8 kız Kur'an Kursu öğrencisi, sevinçlerini tertip edilen konvoylu yürüyüş ve program ile kutladı.İlk olarak 8 kız Kur'an Kursu öğrencisinin aileleri ve yakınları ile birlikte konvoylu yürüyüş yapılmasıyla başlayan program, İlçe Halk Eğitim Merkezi Salonu'nda düzenlenen program ile devam etti. Burada Kur'an-ı Kerim okuyan 8 kız öğrenci izleyenlerden tam not aldı.Kur'an Kursu öğreticileri ise, Kur'an-ı Kerim öğrenen çocukların Kur'an ile tanıştığı günü unutmaması ve her zaman anı olarak hatırlaması amacıyla böyle bir etkinlik düzenlediklerini ifade ettiler. Programın sona ermesiyle öğrenciler, aileleri ile birlikte hatıra fotoğrafları çekildi.

























Hmm
Yazık. Daha iradesi bile olgunlaşmamış kücücük çocuklar. Üzülüyorum memleketime, gittikçe araplaşıyor...
Bir anne babanın çocuğuna yapacağı en büyük kötülük onu sadece bu dünyada yasiycakmis gibi yetistirmektir
Çocuklara dinini öğretmek kuran okumayı öğretmek araplaşmak mı oluyormuş?çocuklar yarı çıplak sokakta dans etselerdi çağdaş mı olurlardı?siz böylelerinden hoşlanırdınız herhalde
Haklısın kardeşim. Araplaşmayı dindarlık zanneden, sözde dindar bir o kadarda kindar nesil yetişiyor.