İlçemiz METEM İmam Hatip Bölümünün düzenlemiş olduğu program, Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı. Ardından İmam Hatip Ortaokul öğrencisi Hakkı Kaya’nın Kur’an tilavetiyle dinleyenler mest odu.IHL Meslek D. Öğretmeni Adnan İpek yapmış olduğu konuşmada, Annelerin bir gün değil hayatın her anında hatırlanması ve hürmet edilmesi gerektiğini vurguladı. Ayrıca Hz. Muhammed’in sünnetini uygulayan bir nesil olma yolunda çaba sarf edilmesi gerktiğini ayet ve hadislerle dile getirdi.Ardından Hz. Muhammed’in hayatını konu alan Siyer-i Nebi adlı yarışmaya geçildi. Kıyasıya yarışan öğrencilerden 11 IHL öğrencileri 140 puan alarak 1. oldular. Ayrıca yarışmaya verilen aralarda Anne konulu şiirler ve ilahiler öğrenciler tarafından okundu. Peygamber Efendimizi öven naatler dinleyicilere duygulu anlar yaşattı. Yarışmanın sonunda İmam Hatip Mezun ve Mensupları Derneği Başkanı Attilla Şentürk tarafından dereceye giren öğrencilere hediyeler takdim edildi. Dernek Başkanı Atilla Şentürk, Öğrencilerin performansını başarılı bulduğunu ifade ederken bu tür programların artarak devam etmesi ve yine dernek tarafından organize edilen Gözyaşı Geceleri programına halkımızın katılımını beklediklerini ifade etti.

















