Türkeli Belediye Başkanı Halil Dilek Özcan, Belediyeye ait olan mezbahanenin yıkım işlemlerinin tamamlandığını, yerine Camii yapılması için projelendirme çalışmalarını başlattıklarını söyledi.Türkeli Belediye Başkanı Halil Dilek Özcan gazetemize yaptığı açıklamada, "Seçim beyannamesinde de belirttiğim gibi ilçemiz Gemiyanı Mahallesi'nde ibadethane ihtiyacımızın karşılanması üzerine Belediyemize ait mezbahanemizi 14 Nisan 2013 Pazar günü yıkım işlemlerini tamamlayarak yerine Camii yapılması için çalışmalar başlattık." dedi.Camii yapımı için ilk olarak İlçe Müftümüz sayın Nazım Keçeci ile irtibat haline geçerek projelendirilme çalışmalarına başladıklarını belirten Belediye Başkanı Halil Dilek Özcan, "Hazırlanacak olan projede cami ile birlikte morgun da yapılmasını sağlayacağız. İlçemizde ihtiyaç duyulan cenaze aracının da tahsis edilmesiyle Gemiyanı Mahallesi Liman Sokak üzerinde bulunacak olan camimiz ilçe halkına büyük ölçüde ihtiyaçlarını giderecektir. Projelendirme çalışmalarının tamamlanmasıyla birlikte yakın bir tarihte cami yapımına start vereceğiz. İlçemize hayırlı olsun." dedi.
















