Türkeli Belediye Başkanı Halil Dilek Özcan, “Türkeli ilçemizde şuana kadar araştırmalar neticesinde toplam zarar Belediye olarak yaklaşık 8 milyon 250 bin 441 tl olarak belirlendi. Alt yapı İller Bankası Teknik Heyeti, üst yapı Karayolları Bölge Müdürlüğü Teknik Heyeti ve ilçemizde bulunan Afet komisyonu tarafından tespit edilmiştir. Bu rakamlar keşif ve metrajlar çıkarıldıktan sonra ulaşılan rakamlardır.” dedi.Başkan Özcan açıklamasına şu şekilde devam etti; “ilçemizin ve halkımızın mağduriyetini gidermek için tüm sıkıntıları bir an evvel normal hayata döndürmek için 7 gün 24 saat bizimle birlikte devletimiz, çevre belediyeler, özellikle de Ayancık Belediyesi kendi imkanları dahilinde ilçemiz için seferber olmuşlardır. Sel felaketinde en büyük sıkıntımız su ihale hattının zarar görmesidir. Bununla ilgili hala sorun yaşamaktayız. Buna rağmen suyu %70’ine ulaştırmayı başardık. Selden sonra acil olarak 2 keson kuyu açtık ve 3 tane motopomp kurduk. 18 Temmuz 2012 Çarşamba günü itibari ile DSİ’den sondaj makinası gelmiş olup, birkaç gün içerisinde ilçemizdeki vatandaşlarımızı şuanki suyumuzdan daha sağlıklı suya kavuşturmuş olacağız.İhalesi yapılan kaynak suyumuzun da Pazartesi gününe kadar baypass yapılıp depomuza akıtacağız. Böylelikle ilçemizde önümüzdeki haftadan itibaren sağlıklı su kullanımına kavuşacağız ve hiçbir yerde su sorunumuz kalmayacak.Bizleri bu zorlu mücadelede yalnız bırakmayan sayın valimiz Dr. Ahmet Cengiz’e, sayın milletvekillerimiz Mehmet Ersoy ve Engin Altay’a, Türkelili hemşehrimiz İstanbul Milletvekili Şirin Ünal’a, Karabük Belediyesi’ne, Kastamonu Belediyesi’ne, Çatalzeytin Belediyesi’ne, Türkeli Kaymakam Vekili Suat Yıldız'a, bizi ilk günden beri yalnız bırakmayan Ayancık Belediye Başkanı Ayhan Ergün ve ekibine, 24 saat yalnız bırakmayan belediye çalışanlarıma ve diğer yandan bu zorlu mücadelemizde her an yanımızda olan ilçe halkımıza, TÜRDER derneğimize, siyasi parti yöneticilerine ve İl Genel Meclis Üyesi Şükrü Işık ve Veysel Şahin’e, en kalbi duygularımla teşekkür ediyor, Rabbim hepinizden razı olsun diyorum. Cenab-ı Allah’ın takdiri olan sel felaketinin yaralarının en kısa zamanda giderileceğine uğraşıldığından emin olunmasını istiyorum. Çektiğimiz sıkıntı ve zahmet içinde ilçe halkından hoşgörü ve sabır diliyorum." diye konuştu.
Gündem
Yayınlanma: 18 Temmuz 2012 - 19:24

Selin ardından yapılan çalışmaları anlattı
Gündem
18 Temmuz 2012 - 19:24
Türkeli Belediye Başkanı Halil Dilek Özcan, sel felaketinden dolayı yaşanan zararı değerlendirdi.
Bu haber 4339 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir


















