Evsel ve endüstriyel su arıtma teknolojileri alanında faaliyet gösteren firma, fuar boyunca çok sayıda ziyaretçi ve sektör temsilcisini standında ağırladı.Firma yetkilisi Türkelili iş insanı Turan Yılmaz, fuar kapsamında gerçekleştirilen görüşmeler ve kurulan yeni iş birliklerinden memnuniyet duyduklarını belirterek, standlarını ziyaret eden protokol üyeleri, kurum temsilcileri, sivil toplum kuruluşları, iş insanları ve vatandaşlara teşekkür etti.NORTH EXPO 2026 kapsamında Sinop Valisi Dr. Mustafa Özarslan başta olmak üzere Vali Yardımcısı Ali Osman Bulat, Sinop Üniversitesi Rektörü Şakir Taşdemir, Organize Sanayi Bölgesi Başkanı Hakkı Çakan, AK Parti Sinop İl Başkanı Yakup Üçüncüoğlu, Ticaret İl Müdürü Yavuz Selim Aykan, Türkeli Belediye Başkanı Veysel Şahin, Dikmen Belediye Başkanı Adnan Acar, çeşitli siyasi parti ve sivil toplum kuruluşu temsilcileri ile çok sayıda ziyaretçi firmanın standını ziyaret etti.Bizim Su Arıtma Sistemleri tarafından yapılan açıklamada, fuar süresince gösterilen ilgi ve destekten dolayı duyulan memnuniyet dile getirilerek, “Bizlere duyulan güven, daha kaliteli hizmet sunma yolundaki motivasyonumuzu artırmaktadır. Standımızı ziyaret eden tüm misafirlerimize teşekkür ediyoruz” ifadelerine yer verildi.Sinop merkezli firma, evsel ve endüstriyel su arıtma çözümleri alanındaki çalışmalarını sürdürürken, fuarda kurulan yeni iş bağlantılarının bölge ekonomisine ve sektörün gelişimine katkı sağlamasının hedeflendiği belirtildi.