Sinop'ta bugün adliye önünde bir vatandaş eline aldığı falçatayla kendini kesti. Sinop'ta galeriden traktör alan Ali Baş, borcunu ödeyemediği için galeri sahibi tarafından tehdit edildiği gerekçesiyle adliye önünde falçatayla kendini kesti.TEHDİT EDİLDİĞİNİ ÖNE SÜRDÜOlay, saat 11.00 sıralarında Sinop Adliyesi önünde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Sinop'ta bir galeriden traktör alan Ali Baş, borcunu ödeyemediği için galeri sahibi tarafından tehdit edildiği gerekçesiyle Sinop Adliyesi önünde kendini falçatayla kesmeye başladı."YARIN KENDİMİ ASACAĞIM"Traktörle geldiği adliye önünde vücudunu birçok yerinden kesen adam, tedavi olmayı ve hastaneye gitmeyi reddetti. Traktörü de terk etmeyen Ali Baş, "Bugün beni kurtarsanız ne olur ki yarın kendimi kesinlikle asacağım. Bugünün yarını da var" dedi.
Yarım saat polise direnen Ali Baş, daha sonra ikna edilerek ambulansa Sinop Atatürk Devlet Hastanesi'ne götürüldü.İHA
Yarım saat polise direnen Ali Baş, daha sonra ikna edilerek ambulansa Sinop Atatürk Devlet Hastanesi'ne götürüldü.İHA


















