Sorun yok,
Sonuç Var!
Birikim, Tecrübe,
Güven!
Ortak akıl,
birlikte hareket,
güzel netice
Ak Parti Türkeli Belediye
Başkan Aday Adayı
Mehmet Çetinkaya diyor ki;
1959 yılında Sinop-Türkeli’nde doğdum. Evli 3 çocuk babasıyım. İlk ve Orta Okulu Türkeli’de , Liseyi Çatalzeytinde bitirdim. İşletme Fakültesi (Lisans) mezunuyum. İstanbul Medeniyet Üniversitesi’nde Siyaset Bilmi ve Kamu Yönetimi Anabilim Dalı Yerel Yönetimler ve Şehircilik Bölümü’nde Yüksek Lisans yapmaktayım.1980-1982 yılları arasında askerliğimi yaptım. 15.01.1980—12.04.1980 tarihleri arasında (51) gün özel sektörde çalıştım. 20.11.1982---03.04.1985 tarihleri arasında (823) gün Özel bir bankada görev yaptım. 04.04.1985 tarihinde İstanbul Fatih Belediye Başkanlığı’nda Zabıta Memuru olarak memuriyet hayatına başladım. Sırasıyla Komiser Yardımcısı, Komiser, Başkomiser, Amir ve Zabıta Müdür Yardımcısı ve İstanbul Büyükşehir Belediyesi Zabıta Müdürü olarak görev aldım. (Avrupa, Anadolu Yakalarında ve Boğaziçi İmar Müdürlüğü ile Haller’de Büyükşehir Belediyesi Zabıta Müdür Yardımcısı ve Zabıta Müdürü görevlerini yürüttüm.)2000 yılında Hacc’a gittim.15.03.2007 tarihinde Sultanbeyli Belediyesi’ne Başkan Yardımcısı olarak naklen atandım. Aynı yıl Zabıta Müdürü olarak13.07.2010 tarihinden itibaren de Temizlik İşleri Müdürü olarak atandım.Halen Sultanbeyli Belediyesi’nde Temizlik İşleri Müdürü kadrosunda Teftiş Kurulu’nda görev yapmaktayım.Sosyal Faaliyet olarak, İstanbul Zabıta Vakfı Mütevelli Heyeti Üyeliği (1996-2007), İstanbul Zabıta Vakfı Yönetim Kurulu Üyeliği (1999-2007), Sinop İli ve İlçeleri Yard. Derneği (SİYAD) Genel Merkez Yönetim Kurulu Üyeliği ve Genel Başkan Yardımcısı (2011-2013), Belediye Memurları Sendıkası (BEM-BİR-SEN) Sendikası Üyeliği görevlerinde bulundum. Okul Aile Birliği’nde görev aldım.Özellikle Belediye ve Zabıta hizmetleri konusunda İstanbul Büyükşehir Belediyesi, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ve diğer ilçe belediyelerinde Mesleki Eğitim Seminerleri ve dersleri verdim. İŞİMİZ BELEDİYECİLİK, MESLEĞİMİZ
BELEDİYECİLİK YILLARDIR YAPTIĞIMIZ İŞ
BELEDİYECİLİK
İlçemize emeği geçen gelmiş geçmiş kaymakamlarımıza, yargı mensuplarımıza, emniyet kuvvetlerimize, eğitim ordumuzun mensuplarına, bürokratlarımıza, belediye başkanlarımıza, sivil toplum kuruluşlarımızın yönetim kurulu ve üyelerine büyüklerimize, siyasi partilerimizin başkan ve yöneticilerine, gençlerimize, din hizmetleri görevlilerimize, ev hanımlarımıza hülasa tüm halkımıza şimdiden teşekkür ediyor ve saygılarımı sunuyorum. Niçin Aday Adayı oldum:1985 yılında başlayan ve halen devam etmekte olan belediyecilik serüvenimde elde ettiğim tüm deneyim ve tecrübelerimi çok sevdiğim memleketim ve ilçemde değerlendirebileceğim cümlesinden hareket ve İlçe halkımızın talepleri doğrultusunda;√İlçemizde yaptığım görüşmelerde birlik ve beraberlik ve kardeşlik ortamını oluşturabileceğim kanaati çok kuvvetli bir şekilde ortaya çıktığı ve İlçemiz insanları arasında uzlaşı sağlayabileceğimi gördüğüm için,√Hizmet yarışında daha iyi hizmetler sunabileceğim kanaati oluştuğundan,√İnsanlarımızın kafasındaki belediyecilik imajını yenilemek için,√İlçemizde de belediyenin yapması gereken halkımızın gözündeki eksikliklerin ve sorunların kısa zamanda çözüme kavuşturulabileceğine inandığım için,√Hiç kimseye karşı bir intikam duygum olmadığı ve ilçe halkımızı birlikte hareket etme noktasında tek yürek halinde bir araya getirebileceğim, kısaca tecrübelerimi ilçemde, sinerji oluşturabilecek bir şekilde kullanabileceğim için,√Su, yol, çöp, imar, çevre sorununun bulnunmadığı, kanalizasyonun sıkıntı olmadığı, yıllarca konuşulan bu sorunların bir daha konuşulmaması için,√Merkezi hükümetimizle ilişkilerde daha sağlam ve üretken diyaloglar kurabileceğime inandığım için,√Kamu kurum ve kuruluşlarımız ile uyum içinde çalışarak, tek yürek olarak sağlam ve ayakları yere basan yartırmları ilçemize kazandırabileceğime inandığım için,√İlçemize otopark, pazaryeri, kültür merkezi, sosyal hizmet alanlarını oluşturmak, eski su ve kanalizasyon hatları ile yağmur suyu kanallarının yeniden yapılarak ilçemizi taşkınlardan kurtarabilmek için gerekli çalışmaları yapabileceğime inandığım için,√Belediyecilik konusunda yetişmiş kadrolarımızın her an yanımızda olacak şekilde hazır beklediği için,√Çalıştığım kurumlarda son derece titiz çalışmalar yaptığım ve kurum harcamalarında asla yersiz harcamalara yer vermediğim bir vakıadır. Nasip olursa görev tevdi edildiğinde yapacağımız çalışmalarda yersiz ve gereksiz harcamalara son vererek bu harcamaları yatırıma kanalize edebileceğime inandığım için,√Tecrübelerimi, ilçemizin geleceğine yönelik olarak kulanabileceğimi ve emanetinize sahip çıkacağıma inandığım için,√İlçemizde istihdam oluşturulması amacıyla yeni sanayi alanı oluşturmak ve yatırım için teşvik etmek için dışarıdaki yatırımcılarımızla temas sağlayıp, ilçemizde iş sahaları oluşumuna katkı sunabileceğim için,√İlçemizden geçecek olan duble yolun hükümetimiz nezdinde takibini yaparak, ilçemiz menfaatleri doğrultusunda değerlendirilmesini sağlayabileceğime inandığım için,√Hiç bir zaman doğruluktan ödün vermedim. Olumsuz tutum ve davranışlara taviz vermedim ve verdirmeyeceğime inandığım için,√Meslek Yüksekokulu’muzun açılması için sivil toplum kuruluşları, halkımız ve teşkilatımızla birlikte, hükümetimiz ve bürokrasi nezdinde çalışmalar yaparak bu beklentiyi konsensus ile aşabileceğimizi gördüğüm için,√Sosyal bir belediyecilik anlayışını ilçemize kazandırabileceğime emin olduğum için,√Belediyecilik konusunda tecrübe ve dostluklarımızı kullanarak diğer belediyelerden belediyemize destekler alabileceğim için,√Türkeli Belediyemizi İSO KALİTE STANDARTLARI seviyesinde bir belediyeye dönüştürebileceğime inandığım için,√Hukuki çizgiden ayrılmadan yatırımları gerçekleştirebileceğime inandığım için,√Sahilimizde Ayancık Belediyesi örneğinde olduğu gibi adından söz ettirebilecek bir belediye oluşturabileceğime inandığım için,√Teşkilatımız ile ilçe halkımız arasında tek yürek anlayışıyla hareket ederek, birlikteliği hep beraber sağlayabileceğime inandığım için,√Gençlik Merkezli çalışmalar yaparak, her zaman gençlerimizin yanında olacağıma inandığım için,√Hiçbir şekilde ayrım yapmadan hizmet sunabileceğime inandığım, bunu her zaman ilçe halkımıza hissettirebileceğimi ve gösterebileceğimi bildiğim için,√Okullarımıza, camilerimize, mücavir alanımızdaki yerleşim yerlerimize, öğrencilerimize, kamu kurum ve kuruluşlarımıza katkıda bulunabileceğimi bildiğim için,√Amatör spor kulüplerimize, derneklerimize, Türkeli Belediye Esnafspor Kulübü’müze, vakıflarımıza destek olabileceğimi bildiğim ve bunlarla birlikte faaliyet yapabileceğime inandığım için,√İlçemizde yıllardır konuşulan Emniyet binamızın proje değişikliği için Valiliğimiz, İl Emniyet Müdürlüğü’müz ve Emniyet Genel Müdürlüğü’müz nezdinde girişimlerde bulunarak en kısa zamanda yapımı için çaba sarf edeceğime inandığım için,√Ortaöğretim Öğrenci Yurdu’nun yapımı için tapu dairelerindeki işlemlerin kısa zamanda çözüme kavuşturularak bir an evvel yapımının sağlanması için,√Anadolu Lisesi’nin bahçe kısmı yeni bir binanın yapımı için gerekli girişimlerde bulunarak bir an önce yapımına başlanarak sonuçlandırabileceğime inandığım için,√Yine bakanlıklarımız nezdinde girişimlerde bulunarak ilçemize sahil bandında yeni hizmet alanları, park alanları, turistik tesisler, sosyal donatı alanları kazandırmak ve ilçemiz halkının hizmetine sunmak için girişimlerde bulunarak, çözüm üreteceğime inandığım için,√Özellikle şehre giriş noktalarındaki içe sinmeyen görüntünün ortadan kaldırılması için Karayolları nezdinde girişimlerde bulunarak bu imajın yenilenebileceğine inandığım için,√TEŞKİLATIMIZLA, İLÇE HALKIMIZLA, SİVİL TOPLUM KURULUŞLARIYLA, KAMU KURUM VE KURULUŞLARIMIZLA BARIŞIK VE BİRLİKTE HAREKET EDEREK BU İLÇEMİZE YENİ YATIRIMLARIN KAZANDIRILMASI NEZDİNDE GECE-GÜNDÜZ 24 SAAT ESSASINA DAYALI OLARAK ÇALIŞMA YAPACAĞIMA İNANDIĞIM VE BUNU BİLDİĞİM İÇİN ADAY ADAYI OLDUM. SAYGILARIMLA.SELAM VE DUA İLE. BİZ BİR AİLEYİZ. TAMAM İNŞALLAH.Mehmet ÇETİNKAYA
Gsm: 0532/465-98-44
E-posta: [email protected]