Türkiye dün seçimini yaptı. Seçimler sonrasında Sinop’tan TBMM’ye gidecek milletvekilleri belli oldu. AK Parti’den Cengiz Tokmak ve CHP’den Barış Karadeniz, Sinop’u yeni dönemde meclis çatısı altında temsil edecek. TOKMAK VE KARADENİZ'DEN SEÇİM AÇIKLAMASISonuçların ardından kısa bir açıklamada bulunan Cengiz Tokmak; “Yaklaşık 2 aydır seçim sürecinde halkımızla iç içe olmaya diğer milletvekili adayımız Nazım bey ile beraber ciddi bir seçim kampanyası dönemi geçirdik. Gönül isterdi ki Sinop’u 2-0 yapalım ama halkımızın takdirine de saygı duymak lazım. Artık bundan sonraki süreci takip edeceğiz. Duruma göre memleketimize bize düşen görev neyse hizmet etmeye devam edeceğiz” dedi.Barış Karadeniz ise yaptığı açıklamada; “Yoğun bir mücadele sonucunda aşağı yukarı 2 aydan bu yana mücadelemiz sürüyor. Bu mücadele de inanın Sinop halkı çok güzel destek verdi. İlçelerimiz destek verdi. Sinop’ta var olan bir milletvekilini devam ettiriyoruz. Sinop’umuza ve ilçelerine ayrı ayı teşekkür ediyorum. Bu bir final değil, aslında bir başlangıç. Sinop’a ve Sinoplu’ya hizmet için bir başlangıçtır. Bu başlangıçta yarın hep beraber el ele yola çıkacağız. Sinop’a büyük katkılar sağlamak için el ele yürüyeceğiz” diye konuştu.Sinop.com.tr



















