Ayancık'ta bu yıl ilk kez düzenlenecek olan 'Triatlon Yarışması Türkiye Şampiyonası' na 50'nin üzerinde sporcu katılacak.Ayancık Kaymakamlığı ile Ayancık Belediyesi ve Triatlon Federasyonu işbirliğinde gerçekleştirilecek olan şampiyona 7 Temmuz 2012 Cumartesi günü saat 15:00 da Ayancık İskele Meydanı'nda halk triatlon yarışmaları ile başlayacak.Büyük bayan ve büyük erkeklerde toplam 50 sporcunun katılacağı Triatlon Türkiye Şampiyonası yarışmaları 750 metre yüzme, 20 kilometre bisiklet ve 5 kilometre koşu parkurundan oluşacak. Büyük çekişmeye sahne olacağı tahmin edilen şampiyona öncesi başlatılan hazırlıklar ise sürüyor.Bu tarz etkinliklerin ilçede düzenlenmesi noktasında büyük emeği olan ilçe kaymakamı Suat Yıldız yaptığı açıklamada; şampiyonanın oldukça renkli geçeceğine inandıklarını ve ilçe halkını ilk kez bu spor dalıyla buluşturmanın heyecanını yaşadıklarını belirtti.Ayancık Belediye Başkanı Ayhan Ergün ise; bu şampiyona ile sporun değişik dallarına aynı anda vurgu yapıldığını ve özellikle başta gençler olmak üzere halkımızın spora olan ilglerini arttırma noktasında büyük fayda sağlayacağını belirtti.















