Dünya Ormancılık Günü ve 21-26 Mart Orman Haftası etkinlikleri kapsamında Cumhuriyet İlkokulu bahçesinde fidan dikim töreni yapıldı.Düzenlenen törene İlçe Kaymakamı Salih Kalkan, İlçe Garnizon Komutanı Ergün Sarı, İlçe Müftüsü Nazım Keçeci, İlçe Milli Eğitim Müdürü Olgun Şensoy, İlçe Orman İşletme Müdürü Mehmet Erginbay, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.Törende konuşma yapan Türkeli Orman İşletme Müdürü Mehmet Erginbay, "Türkeli Orman İşletme Müdürlüğü olarak ilçemiz genelinde 5 adet okul bahçesi, 10 adet cami bahçesi, hastane bahçesi ve ana cadde kenarlarına fidan dikmek üzere program yapmış bulunmaktayız.Bu yıl Kastamonu Orman Bölge Müdürü sayın Ali Şahin'in talimatları doğrultusunda vatandaşlarımıza ve gelecek nesillerimize katkı vermek amacı ile meyve fidanları dikerek etkinliklerimizi gerçekleştiriyoruz. Bu amaç doğrultusunda İşletme Müdürlüğü'müzce ilçemizdeki 5 adet okul bahçesi, 10 adet cami bahçesi, hastane bahçesi ve ana cadde kenarlarına dikilmek üzere 500 adet ceviz, 700 adet ıhlamur, 200 adet kestane, erik, badem, kuşburnu, yabani kiraz, kocayemiş ve dut türlerinden de toplam 180 adedi meyve fidanı olmak üzere 1580 adet fidanı toprakla buluşturduk. Ayrıca 5 Temmuz 2012 tarihinde meydana gelen sel felaketi ile tahrip olan ilçe merkezimizden geçen derenin tahkimatı yapılan kısmına belediyemize teslim ettiğimiz 2000 adet akasya ve ıhlamur fidanı toprakla buluşacak.Diktiğimiz tüm fidanların ilçemizin geleceği için yeşeren birer umut olmasını diliyorum" diye konuştu.Türkeli Orman İşletme Müdürü Mehmet Erginbay'ın konuşmasının ardından Türkeli Kaymakamı Salih Kalkan yaptığı konuşmada, "Bu güzel günde sizlerle bir arada olmaktan mutluyum. Geleceğimizin teminatı gençlerimize fidan dikiminin önemini her zaman belirtmeliyiz." dedi.Konuşmaların ardından okul bahçesine fidan dikimi gerçekleşti. Öğrencilere fidan dağıtımının yapılmasının ardından program sona erdi.

















