Düzenlenen yürüyüşe Türkeli İlçe Emniyet Müdürü Fatih Nazif Özbay, Türkeli Devlet Hastanesi Müdürü Osman Öztürk, Atatürk İlköğretim Okulu Müdürü Ümit Gemicibaşı, öğretmenler ve öğrenciler katıldı. İlçemizdeki vatandaşların yürüyüşe ilgisiz kalması dikkat çekti.İlk olarak öğrencilere, 3 Ekim Dünya Yürüyüş Günü'nün amacı hakkında bilgi verildi. Yapılan konuşmada, yürüyüşün sağlıklı yaşam için fiziksel aktivitenin önemine dikkat çekmek olduğu belirtildi. Ardından Türkeli Belediye Otogarı önünden Cumhuriyet Meydanı'na kadar yürüyüş gerçekleştirildi. Yürüyüşte katılımcılara meyve suyu ve çeşitli yiyecekler ikram edildi.














