Türkeli'de Belediye tarafından 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı etkinlikleri çerçevesinde Satranç Turnuvası gerçekleşti.4 kategoriden oluşan turnuvaya, kamu kurum ve kuruluşlarından katılımların yanı sıra, vatandaşlar da katıldı.Belediye Başkanı Halil Dilek Özcan, yaptığı açıklamada, belediyenin sosyo-kültürel etkinlikleri çerçevesinde her yıl 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı vesilesiyle tüm ilçe halkının katılımıyla Satranç Turnuvası yapıldığını kaydederek, turnuvada başarı göstererek dereceye girenleri tebrik etti.Kıyasıya mücadelenin olduğu turnuvanın sonunda dereceye girenlere ödülleri, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı etkinliklerinde takdim edilecek.



















