Sinop Valisi Dr. Mustafa Özarslan'ın himayelerinde yürütülen "Eğitim Çalışanları Ödül Değerlendirme Kriterleri" projesi kapsamında, Türkeli'de 2025-2026 eğitim öğretim yılında öğrencilerin akademik ve sosyal gelişimine katkı sağlayan 42 öğretmen, başarı belgesiyle ödüllendirildi.Düzenlenen törende başarı belgeleri, İlçe Kaymakamı Cezmi Kandemir tarafından öğretmenlere takdim edildi.Programda konuşan Kaymakam Cezmi Kandemir, eğitim camiasına özveriyle hizmet eden tüm öğretmenleri tebrik ederek, gösterdikleri emek ve katkılardan dolayı teşekkür etti.Kandemir, öğretmenlere iyi tatiller dileyerek, yeni eğitim öğretim yılında başarılarının devamını temenni etti.
Gündem
Yayınlanma: 26 Haziran 2026 - 01:06

Türkeli'de 42 öğretmene başarı belgesi
Gündem
26 Haziran 2026 - 01:06















