İl genelinde 785 işçininin Toplum Yararına Çalışma Programı kapsamında istihdam edileceği, bu kapsamda da Türkeli'deki bazı kamu kurumlarında toplamda 45 işçi alımının gerçekleştirileceği belirtildi.Sinop İşkur İl Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, "Toplum Yararına Çalışma Programı" kapsamında 45 işçi alımı için başvurulara başladığı, önümüzdeki Cuma günü son bulacağı öğrenildi.Yapılan açıklamada, Türkeli Belediyesi'ne 20, Türkeli Köylere Hizmet Götürme Birliği'ne 10, Türkeli Orman İşletme Müdürlüğü'ne 10 ve Türkeli Müftülüğü'ne 5 kişinin istihdam edileceği belirtildi.Sinop'taki başvuru sayısı ilk günde 500'e ulaştıSinop'ta ise il merkezine 195 kişilik istihdam için İşkur İl Müdürlüğü'ne çalışmak isteyen vatandaşlar adeta akın etti. Sabah erken saatlerde İŞKUR Müdürlüğü'ne gelen vatandaşlar başvurularını yaptılar. Gün boyunca çok sayıda kişi müraacatta bulunurken, başvuru sayısının ilk günde 500'ü bulduğu öğrenildi.Ayrıca başvuruların tamamlanması sonrası çalışacak olan kişilerin noter huzurunda çekilecek kura ile belirleneceği belirtildi.
Gündem
Yayınlanma: 28 Şubat 2017 - 15:40
Güncelleme: 28 Şubat 2017 - 23:45

Türkeli'de İŞKUR kapsamında 45 işçi alınacak
Gündem
28 Şubat 2017 - 15:40
Güncelleme: 28 Şubat 2017 - 23:45
Türkeli'de İŞKUR'un Toplum Yararına Çalışma Programı kapsamında alınacak olan 45 işçi alımının başvuruları başladı.
Bu haber 8990 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir
















Milli egitim proje yapmayı unutmuş galiba. en fazla kurum olarak okulların ihtiyaçları var ama proje yok.
yapılmaması gerektiğini düşünüyorum. çünkü gördüklerimiz var gerçekten ihtiyacı olana iş verilmiyor.
Adem Başkan fazla karışma bu işlere hele hele referandum öncesi atamalara şahsi müdahalen siyasi ömrünü kısaltmaktan başka bir işe yaramaz . Bu sabah aç karnına çilingir sofrası kurup sigara içmek gibidir anlatabildim mi saygı ve hürmetlerimle .
Yine her zaman ki gbi dayısı olanlar alınacak turkelinin adaleti bu. Boyle insanlar yüzüne millet gurbete çıktı .noter de olsa fark etmez zamanındada gördük bu cekilisleri
İnşallah oraya layık olanlar alınır. Önceki senelerde olduğu gibi turkelinin en zenginlerinin yakınları alınmaz.. Alınanlar birde diyor ki bana kimse karışamaz deyip iş yapmıyorlar. Bu coluguna çocuğuna yedirilen bir haram degilmi.insallah aldıkları paranın karşılığını verirler.