Türkeli'de yediği mantardan zehirlenen bir kişi, hastaneye kaldırıldı.Edinilen bilgilere göre, ilçeye bağlı Kayabaşı Köyü Örenler mevkiinde ikamet eden 64 yaşındaki Mürvet E., akşam yemeğinde yediği mantardan zehirlenerek, Türkeli Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.Burada yapılan ilk müdahalenin ardından Ordu'daki özel bir hastaneye sevk edilen Mürvet E.'nin durumunun iyi olduğu belirtildi.
Gündem
Yayınlanma: 28 Ekim 2015 - 16:40

Türkeli'de mantar zehirlenmesi
Gündem
28 Ekim 2015 - 16:40
Türkeli’de yediği mantardan zehirlenen bir kişi, hastaneye kaldırıldı.
Bu haber 4171 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir

















