İlçemizde Balık sezonunun başlamasıyla birlikte palamutta yaşanan bolluk vatandaşların da yüzünü güldürdü.İlçemizdeki yerli balıkçılar, balık sezonunun başlamasıyla palamutta yaşanan bolluk nedeniyle mutlu. Denize açılan yerli balıkçılar onlarca kasa balıkla geri dönüyorlar. Tanesi 5 TL'den satışı yapılan palamut balığına vatandaşlar büyük talep gösteriyor.Yerli balıkçılar, palamudun bolluğundan dolayı hamsinin az olacağını tahmin ediyorlar.
Gündem
Yayınlanma: 26 Eylül 2012 - 19:43

Türkeli'de palamut bereketi
Gündem
26 Eylül 2012 - 19:43
İlçemizde Balık sezonunun başlamasıyla birlikte palamutta yaşanan bolluk...
Bu haber 2097 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir















