Koronavirüs ile mücadele kapsamında alınan tedbirler çerçevesinde, Türkeli'de Türk Polis Teşkilatı’nın kuruluşunun 175.yıldönümü, sosyal mesafe kurallarına uygun bir şekilde kutlandı.Türkeli İlçe Emniyet Müdürlüğü tarafından Türk Polis Teşkilatı’nın kuruluşunun 175. Yıldönümü dolayısıyla Atatürk Anıtı'na çelenk sunumu yapıldı. Törende, İlçe Emniyet Müdürü Oğuz Tatar'ın yanı sıra, emniyet mensuplarının sosyal mesafe kurallarına göre çelenk sunumu yapılması dikkatlerden kaçmadı.Tören, çelenk sunumunun ardından saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla sona erdi.Çelenk sunma töreninin ardından Türkeli Kaymakamı Hüseyin Remzi Konak ziyaret edildi. Kaymakam Konak, emniyet mensuplarını Türk Polis Teşkilatı’nın 175. Kuruluş yıldönümü'nü kutladı.























Turk polis teskilatının 175. yılını saygı ile kutluyorum Çeliküç MARKET
Başta Türkeli İlçe Emniyet Müdürlüğü personeli olmak üzere Türk Polis Teşkilatının 175. Yılını kutluyorum.