27–28 Mayıs tarihlerinde öğrencilere doğa sevgisini aşılamak, çevre bilincini oluşturmak amacıyla bir dizi etkinlikler düzenlendi. Hepimizin ortak kullanım alanı olan çevremizin temiz ve bakımlı olmasının önemi vurgulandı. Etkinliklerin içeriğinde uygulamalı olarak çocuklara hep birlikte çevre temizliği yapıp, ağaçları sulayarak, çicek dikerek ve ağaçların kurtlanmasını önlemek amacıyla ağaçların alt gövdesine kireç sürerek doğamızı temiz tutup ve yeşilliklerle hep birlikte yaşamayı çocuklara uygulamalı olarak gösterdik. Okul M. Vekili Murat Aydın, etkinlikte emeği geçen başta Alper Uzunhançerli öğretmenimiz olamak üzere tüm öğretmen, öğrenci ve yardımcı personellerimize teşekkür etti.


















