Türkeli ilçesinde faaliyet gösteren 12 sivil toplum kuruluşu aldığı kararla, ilçede yaşanan önemli sorunlar için imza kampanyası başlattı.İlçemizde son günlerde yaşanan sorunlar adına toplanan 12 sivil toplum kuruluşu ortaklaşa aldığı kararla, İlçe Devlet Hastanesi'ne uzman doktorlarının atanmasını, okullarımızda branş öğretmen açığının kapatılmasını, Yüksekokulu'muzun bir an önce açılmasını ve Hükümet Konağı'mızın yeniden yapılması için imza kampanyası başlattı.Kampanya için ilave olarak dağıtılan el ilanlarında ise 12 sivil toplum kuruluşunun ortak aldığı karara yer verildi. Kararda ise şu ibareler kullanıldı; "Devlet Hastanemizde bir tane bile uzman doktor bulunmamaktadır. Bölgemizde yaşayan insanlarımız çaresiz içinde sağlık ihtiyaçlarını karşılayabilmek için yüzlerce kilometre yol gitmek zorunda kalmaktadır.Diğer taraftan okullarımızın öğretmen açığı hat safhadadır. Özellikle branş öğretmenlerinin eksikliği yüzünden dersler boş geçmekte, yüzlerce çocuğumuz günün koşullarının eğitimini almaktan çok uzakta kalmaktadırlar. Bu durum, bölgemizin 35 yıl önceki halini hatırlatmaktadır. Bu durumun bir an önce düzeltilmesi, en büyük beklentilerimizdir.Ayrıca ilçemizde Meslek Yüksekokulu'na kavuşabilmek en büyük hayalimizdir. İlçemizin sosyoekonomik ve kültürel gelişimi buna bağlıdır.İlçemizde Hükümet Konağı'nın oldukça eski ve artık ihtiyaçı karşılayamaz durumdadır. Ayrıca diğer resmi kurumların bir arada olma zorunluluğu yeni Hükümet binasının yapılmasını kaçınılmaz kılmaktadır." denildi.

















