Kocaeli'nin Darıca ilçesinde ilçemizi temsil eden takımımız Darıca Türkeli Gençlikspor yeni sezona hazır.2008 yılında kurulan ve hedeflerine bir bir ulaşmaya devam eden Darıca Türkeli Gençlikspor yeni sezona hazırlandı. Geçtiğimiz sezon Teknik Direktörlük görevini devralan Türkeli doğumlu Veli Özçelik ile yaptığımız görüşmede, Darıca'da ilçemizi temsil eden takımımızın kurulduğu günden bu yana iki üst lige çıktığını, aynı şekilde genç takımın da bu zaman içerisinde bir üst lige yükselerek hedeflerine adım adım ulaştıklarını ifade etti.Halkımıza vermiş olduğumuz hizmetlerden dolayı gazetemize teşekkür ederek sözlerine başlayan Darıca Türkeli Gençlikspor Teknik Direktörü Veli Özçelik, spor hayatına Türkeli Belediye Esnafspor'da başladı. Özçelik daha sonra ilçemizde iş hayatının kısıtlı olmasından dolayı Kocaeli'nin Çayırova ilçesinde iş hayatına devam eden Özçelik spor ile bağını koparmadı ve Çayırovaspor ve Çotanakspor'da bir süre futbol oynadı. Aynı zamanda Çayırovaspor kulübünün minik ve genç futbolcularını çalıştıran Özçelik daha sonra bir süre Çek Cumhuriyeti'nde bulundu. Veli Özçelik burada Streda Kluky takımında oynadı, ayrıca Slovan takımını çalıştırdı. Buradan yine Kocaeli'nin Darıca ilçesine hayatına devam eden Veli Özçelik, ilçemizi temsil eden kulüpten gelen taleple Türkeli'nin takımı için "Bende Varım" diyerek maddi anlamda hiçbir karşılık gözetmeksizin ilçemiz takımını çalıştırmaya başladı.Veli Özçelik, Darıca Türkeli Gençlikspor'u çalıştırmaya başladığı günden bugüne hiç yenilgi yüzü görmediğini söyledi. Sistemli ve disiplinli çalıştırmanın sonucunu çok iyi aldıklarını belirten Özçelik, 9 maçtır çalıştırdığı Darıca Türkeli Gençlikspor kulübünde yenilgi yüzü görmediğini, bu şekilde sistemli ve disiplinli bir şekilde oyun kurallarını bozmadan devam edildiği takdirde ligde büyük başarılara imza atacaklarını söyledi. Sıfır bütçe ile yollarına devam ettiklerini söyleyen Özçelik, "Geçen yıllardan bu yana kulübümüz, bölgede ismi çok anılan bir takım olduğunu söyleyebiliriz. Örneğin geçen yıl yapmış olduğumuz maçlarda karşı takımın 300 bin tl maliyet ile oluşturduğu takımı bizim hiç maddi anlamda bütçemiz olmayan takımımız mağlup etti. Bu tür maçlar çok oldu ama biz gündeme getirmek istemiyoruz. Sonuçta bu başarı hepimizin başarısı. Önemli olan gençlerimiz spora daha çok ilgi ve önem göstermesi. Bu sene A takımın futbolcu sayısını 35'e çıkardık. Bu çok iyi bir rakam. Yarısından fazlası Türkelili hemşehrilerimizden oluşuyor.Sezonun yaklaşmasıyla antremanlarımız sıkca devam ediyor. İnşallah bu sene de yüreğini ortaya koyan futbolcularımızla bir başarıyı daha elde etmeyi hedefliyoruz. Şuan takımımız Süper Amatör'de. Bu ligi de aştığımız zaman BAL Ligi'nde Türkeli hemşehrilerimizin takımını temsil edeceğiz. Bu başarıyı da yaşadığımız zaman haklı gurur yaşayacağız. Futbolcularımızın tamamı hiçbir kazanç gözetmeksizin yüreğini ortaya koyarak zorlu maçlara çıkıyorlar.Gazeteniz aracılığı ile başta Darıca Türkeli Gençlikspor eski Başkanı Yaşar Demircan ve yeni başkan Kenan Özçelik'e, Darıca Türkeli Gençlikspor Kulübü Başkan Yardımcısı Ali Özçelik'e, kulübümüz yöneticilerine ve futbolcularımıza teşekkür ediyor, hep birlikte el ele başarılara devam etmek dileğiyle hepinize saygı ve sevgilerimi sunuyorum" diye konuştu.



















