Öğretmenevi’nde düzenlenen iftar yemeğinde konuşan Dr. Vali Cengiz, Sinop’tan Somali’ye 300 bin TL yardım toplandığını söyledi. Sinop basınının özverili ve fedakarlıkla çalıştığını ifade eden Vali Cengiz, “Basın çalışanlarımızı, başarılı çalışmalarından dolayı kutluyorum” dedi.İftara, Sinop’un en eski gazetecilerinden, Sinop basınının duayeni Ali Sezer, çok sayıda basın mensubu ve gazetemiz adına Yunus Celal Araz katıldı.














