Büyüklerimiz her zaman biz gençlerin çok şanslı olduğumuzu söylemekteler. Bunu da şimdiki teknolojinin gelişmiş olmasından, gıdadan, giyime herşeyin yenilenmiş ve sürekli yenileniyor olmasına dayanarak söylemekteler.Fakat bence bu unsurlara dayanarak söylerken iyice düşünmeden bunu söylüyorlar.Neden mi?
Tamam, teknoloji sürekli gelişiyor ama zararı artıyor mu? Bu soruyu hiç göz önünde bulundurmuyorlar.
Tükettiğimiz gıdalardan, giysilere kadar kanserojen maddeler ile karşı karşıya kalıyoruz.Teknoloji ile ilgili bir örnek;
Hemen hemen hepimizin kullandığı bir cep telefonu, evimizde kablosuz internet bağlantısı, televizyon ve bizde olmasada sokakta yürürken başkalarının cep telefonlarından veya kablosuz internet bağlantısına yakın olduğumuz yerler mutlaka karşımıza çıkıyor. Bu nedenle defalarca radyasyona mağdur kalıyoruz ve radyasyona mağdur kaldığımız her anda beyin hücrelerimizin bir çoğunu kaybediyoruz.Eskilere doğru baktığımızda ne bu kadar yaygın bir cep telefonu kullanım oranı vardı. Ne de kablosuz internet bağlantısı. Bunlar sadece en basitleri sürekli gelişen teknoloji bize kim bilir daha neleri gösterecek ama zararlı olan kısımlarını yine hiç kimse düşünmeyecek.Bu nedenlerden dolayı yeni neslin değil eski neslin daha şanslı olduğunun kanaatindeyim. Teknoloji konusunda vs. biz şanslı olabiiriz ama sağlık olmadıktan sonra hiçbirinin önemi yok.Bu nedenle sonsuz saygılarımla büyüklerime soruyorum;ŞİMDİ ESKİ NESİL Mİ ŞANSLI? YENİ NESİL Mİ?
Tamam, teknoloji sürekli gelişiyor ama zararı artıyor mu? Bu soruyu hiç göz önünde bulundurmuyorlar.
Tükettiğimiz gıdalardan, giysilere kadar kanserojen maddeler ile karşı karşıya kalıyoruz.Teknoloji ile ilgili bir örnek;
Hemen hemen hepimizin kullandığı bir cep telefonu, evimizde kablosuz internet bağlantısı, televizyon ve bizde olmasada sokakta yürürken başkalarının cep telefonlarından veya kablosuz internet bağlantısına yakın olduğumuz yerler mutlaka karşımıza çıkıyor. Bu nedenle defalarca radyasyona mağdur kalıyoruz ve radyasyona mağdur kaldığımız her anda beyin hücrelerimizin bir çoğunu kaybediyoruz.Eskilere doğru baktığımızda ne bu kadar yaygın bir cep telefonu kullanım oranı vardı. Ne de kablosuz internet bağlantısı. Bunlar sadece en basitleri sürekli gelişen teknoloji bize kim bilir daha neleri gösterecek ama zararlı olan kısımlarını yine hiç kimse düşünmeyecek.Bu nedenlerden dolayı yeni neslin değil eski neslin daha şanslı olduğunun kanaatindeyim. Teknoloji konusunda vs. biz şanslı olabiiriz ama sağlık olmadıktan sonra hiçbirinin önemi yok.Bu nedenle sonsuz saygılarımla büyüklerime soruyorum;ŞİMDİ ESKİ NESİL Mİ ŞANSLI? YENİ NESİL Mİ?
















